Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان چرخه دوران زیدان در رئال مادرید؟

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر زیدان
زیدان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حذف شدن رئال مادرید از گردونه مسابقات جام حذفی شایعاتی را پیرامون حضور و یا برکناری زیدان مطرح کرده که این مورد قابل تأمل می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کنار رفتن رئال مادرید از کوپا دل‌ری به دست تیم رده سومی شوک آور بود. با این حال هیچ تصمیم شدیدی توسط مدیران باشگاه در مورد حضور و یا برکناری زیدان اتخاذ نشده است.

آنها تا پایان فصل منتظر می‌مانند تا رئال مادرید جدید را راه اندازی کنند و برخی از نام‌های ستاره‌ای در حال تحرک هستند.

زین الدین زیدان قصد استعفا ندارد و سلسله مراتب رئال مادرید در حال حاضر قصد اخراج وی را نیز ندارند.

مربی فرانسوی باید ادامه دهد، زیرا رئال مادرید قصد دارد 2020/21 را با حداقل کسب جام به پایان برساند. آنها که در طی 6 روز از سوپرجام اسپانیا و کوپا دل‌ری حذف شده‌اند، امیدهای شان کاملاً به لالیگا سانتاندر و لیگ قهرمانان اروپا بسته شده دو تورنمنتی کهکشانی‌ها به شدت روی آن مراقب خواهند بود.

این آخرین خروج از کوپا دل‌ری به معنی ادامه زیدان به ضعف‌اش در این رقابت‌ها است. او آن را در سال 2014 به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی به دست آورد، اما هرگز به عنوان سرمربی و بازیکن موفق به کسب آن نشده است.

 

از دست دادن اعتماد به نفس به پیام زیدان

زیدان علی‌رغم تمام آنچه که به دست آورده، هنوز هم قرار است بر اساس نتایج اخیر مورد قضاوت قرار گیرد و آخرین دیدارها خوب نبوده است. نشانه هایی از عدم اعتماد تیم به مربی و پیام او وجود دارد.

بخش بزرگی از رختکن احساس راحتی نمی‌کند و اکثر کسانی که علیه آلکویانو شروع کردند این کار را با دانستن این‌که پشتیبان هستند انجام دادند.

مارسلو و ایسکو به درب خروج نزدیک می‌شوند

اعضای تیم رئال مادرید نیز در حال حاضر مورد بازجویی قرار می‌گیرند، مارسلو و ایسکو زیر ذره بین هستند. آنها دو نمونه بارز از فدا شدگانی هستند که می‌توانند در تابستان منتقل شوند.

از دیدگاه این باشگاه آنها می‌خواهند از جوانان حمایت كنند و این می‌تواند بعضی از بازیکنانی را كه با رئال مادرید به موفقیت‌های زیادی رسیده‌اند، جای‌خود را برای پا بازتر كردن جوانان بدهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала