Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسمیت اتهامش را پذیرفت اما پشیمان نیست

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Футбол. РПЛ. Матч "Ростов" — "Урал"
توپ فوتبال  Футбол. РПЛ. Матч Ростов — Урал - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دین اسمیت پس از درگیری روز چهارشنبه با مسئولان در جریان شکست استون ویلا در منچسترسیتی "با اکراه" اتهام FA را قبول می‌کند اما می‌گوید از اظهار نظر خود پشیمان نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ دین اسمیت مربی استون ویلا توسط داور بازی "جون ماس" به دنبال گل جنجالی اول برناردو سیلوا در جریان پیروزی 2-0 سیتی در اتحاد اخراج شد و پس از بازی فاش کرد که از مقامات سوال کرده که آیا "برای کریسمس توپ‌های ژانگ بازی گرفته اند؟"

سرمربی ویلا از تصمیم عدم مجازات رودری هافبک سیتی به دلیل آمدن از موقعیت آفساید برای مقابله با تیرون مینگس و کمک به انداختن سیلوا عصبانی شده بود.

اتحادیه فوتبال روز پنجشنبه اسمیت را به اتهام استفاده از "سخنان توهین آمیز نسبت به یک مقام مسابقه" متهم کرد و در پاسخ به این‌که چگونه او به این اتهام پاسخ می‌دهد، گفت: "من با اکراه آن را قبول می‌کنم. من اتهام توهین به مقامات را می‌پذیرم. مطمئناً از آنها سو استفاده نکردم. این پایان ماجرا خواهد بود. من واقعاً پشیمان نیستم. این فقط راه من برای مقابله با شرایط است."

بلافاصله پس از شکست از سیتی اسمیت گفت که "ماس" با او "ناعادلانه" رفتار کرده، او گفت "نمی‌توانم صبر کنم تا به من کارت زرد و سپس سرخ بدهد".

اسمیت می‌گوید اولین زرد وی مربوط به اظهار نظر "توپ‌های حُقه بازی" است، در حالی‌که زرد دوم مربوط به چیزی است که "نیازی به سانسور ندارد".

پس از این مسابقه توضیح داده شد که توجه به قوانین در این بازی باعث شد رودری هنگام بازی توپ را از دست بدهد، اگرچه حتی درموت گالاگر داور سابق لیگ برتر آنرا "یک روزنه نامطبوع" توصیف کرد.

اسمیت گفت: "قوانین بازی توسط همه توضیح داده شده است. این یک قانون مبهم است که فکر نمی‌کنم در آن زمان کسی از جمله هر دو مدیر آن را درک کرده باشد. این وضعیت کاملاً منحصر به فردی بود. اما اگر گفته‌های درموت ناخوشایند است ... احساس من اینگونه بود."

حالا اما پس از این‌که به هافبک اجازه داده شد تا پایان فصل به صورت قرضی به سوانسی چمپیونشیپ بپیوندد، این کار را بدون دردسر انجام می‌دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала