Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران در پی‌اس‌جی؛ یکی از میان نیمار و امباپه، فروخته می‌شود

© AP Photo / Thibault CamusKylian Mbappé et Neymar
Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن به دلیل مشکلات مالی، مجبور است از میان کلیان امباپه و نیمار یکی را به فروش برساند.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا باشگاه‌های زیادی را به مشکلات مالی دچار ساخته و بسیاری از باشگاه‌های بزرگ مجبور شده اند تا مصارف خود را کاهش دهند، در غیر این صورت به شکست مواجه خواهند شد.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
برنامۀ پی‌اس‌جی برای تمدید قرارداد با نیمار و امباپه

در این میان باشگاه پاریسن‌جرمن که جزء باشگاه‌های متمول اروپا است و مالکیت آن‌ را عرب‌ها در اختیار دارند، با مشکلات مالی رو به رو شده اند و اسنادی که به دست نشریه اکیپ رسیده است، نشان می‌دهد که باید این باشگاه مصارف خودش را کاهش دهد.

این باشگاه که بالاترین دستمزد را در لیگ فرانسه به بازیکنانش می‌دهد و دو ستاره گران‌قیمت یعنی نیمار و امباپه را در اختیار دارد، مجبور است یکی را حفظ کند و دیگری را بخاطر دستمزد هنگفت به فروش برساند تا مصارف باشگاه کاهش یابد.

قرارداد هر دو بازیکن با پاریسی‌ها تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و باشگاه که در حال حاضر با هر دو در حال مذاکره است، با یکی تمدید خواهد کرد و باید از میان این دو ستاره یکی را انتخاب کند.

از سویی هم با توجه در دسترس بودن مسی در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، پاریسی‌ها تصمیم دارند تا کلیان را به رئال مادرید بفروشند و لئو را به صورت آزاد به خدمت بگیرند و با پول فروش ستاره فرانسوی، دستمزد ستاره آرجانتینی را تأمین کنند.

این در حالی‌ست که رئال مادرید مدت‌هاست به کلیان امباپه علاقه دارد و ممکن در تابستان برای جذب او اقدام کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала