Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: ما به غیر «لیونل مسی» هیچ بازیکنی را نداریم که پنالتی‌ها را گل کند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان
رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی هالندی بارسلونا به این باور است که تیمش در بازی‌های اخیر فرصت‌ها و پنالتی‌های بسیاری از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا هرچند توانست در بازی شب گذشته در کوپا دل‌ری برابر تیم کورنیا با دو گل در وقت های اضافه به پیروزی برسد، اما از دست دادن دو ضربه پنالتی در طول بازی، سرمربی این تیم را بسیار عصبانی کرد.

بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
جام حذفی اسپانیا؛  صعود سخت و عجیب بارسا در نبود فوق ستاره!
کومان پس از پایان این دیدار در نشست خبری گفت:«ما موقعیت‌های کافی برای گلزنی را داشتیم و دو پنالتی از دست دادیم، چیز بیشتری نمی توان گفت. ما به اندازه کافی تاثیرگذار و قاطع نیستیم و این در حالی است که ما بارساییم، ما باید شخصیت بیشتری برای بردن هر چه سریع تر بازی ها داشته باشیم».
سرمربی هالندی آبی‌اناری‌ها در ادامه به انتقاد از عملکرد شاگردانش در زدن پنالتی پرداخت و گفت:«به غیر از مسی، ما هیچ بازیکنی را نداریم که بتواند همیشه پنالتی ها را گل کند. باید بیشتر روی این موضوع کار کنیم و از این نظر پیشرفت کنیم. شما نمی توانید بازیکن بارسلونا باشید و دو پنالتی را از دست دهید، این یک موضوع جدی است. این می تواند ترسناک شود، ما اخیراً پنالتی ها و موقعیت های زیادی را از دست داده ایم».
کومان در پایان صحبت‌های خود بیان داشت:«کورنیا خیلی خوب بازی کرد و دروازه‌بان‌شان بهترین بازیکن زمین بود، اما ما به اندازه کافی شانس گلزنی داشتیم که بازی آسان تری داشته باشیم. من متوجه شدم آنها چطور اتلتیکو مادرید را بردند! تا لحظه آخر بازی می دویدند. ما باید در رختکن راجع به اینکه چرا دوباره مجبور شدیم 120 دقیقه بازی کنیم، صحبت کنیم».

بارسلونا پس از تساوی در 90 دقیقه، مجبور شد در وقت های تلف شده برای بردن کورنیا تلاش کند و در پایان 2-0 برنده این بازی شد و به دور سوم کوپا دل ری صعود کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала