Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار درخشان حذف کننده رئال در لیگ دسته سوم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال الکویانو که رئال مادرید را از جام حذفی کنار زد؛ در سه بازی جام 8 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ تیم فوتبال الکویانو باشگاهی که در کوپا دل‌ری توانست رئال مادرید را حذف کندف اکنون آمار بهتری به ثبت رسانده و در سه بازي جام 8 گل به ثمر رسانده است.

تیم الکویانو پس از حذف رئال مادرید در روز چهارشنبه با بازگشت خوب، با گروه "قاتلان غول پیکر" وارد می‌شود. شاگردان زیدان از طریق میلیتائو جلو افتادند اما سولبس در دقیقه 81 بازی را به تساوی کشاند و خوانان با گل 2-1 در پایان دو دقیقه تصمیم گرفت تا وقت اضافی به پایان برسد. این شاهکار بزرگی بود که در 2021 به ثبت رسید.

علاوه بر این کسانی که تحت هدایت ویسنته پاراس قرار داشتند در روز سوم مسابقات با نتیجه 2-1 را بردند. قبلاً نیز لاردو (4-1) را حذف کرده بودند. در مجموع آنها در سه بازی ورزشگاه (4850 تماشاگر) بازی کرده اند 8 گل به ثمر رسانده اند، زمینی که در آن کراس نیز به دلیل تیم پایین رده در مقابل اتلتیک بازی خواهد کرد. داودی و خوانان با هر دو گل، بهترین گلزنان این تورنمنت هستند و بقیه گل‌ها را جونی، آنخل لوپز، مولتو و سولبس به اشتراک می‌گذارند.

در لیگ دسته سوم، تیم آلیکانته با 16 امتیاز از 10 بازی پس از چهار پیروزی، همان تعداد تساوی و دو شکست با شش گل مثبت و مقابل در گروه B  جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. در جدول رده بندی ایبیزا (26 امتیاز) قرار دارد، تیمی که دیروز اتلتیک را حذف کرد، هرکولس (19) و ویارئا B ، آخرین تیمی که موقعیت های پلی آف را برای صعود به دسته دوم با همان امتیاز الکویانو اشغال می‌کند .

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала