تاختن پسر ارشد ترامپ بر بایدن

© AP Photo / J. Scott Applewhiteتاختن پسر ارشد ترامپ بر بایدن
تاختن پسر ارشد ترامپ بر بایدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر ارشد رئیس جمهور پیشین امریکا، در حالی که کمتر از یک روز از آغاز به کار رئیس جمهور جدید گذشته بود، حمله لفظی به او را آغاز کرد.

دادستانی نیویورک منتظر بازجویی پسر ترامپ  - اسپوتنیک افغانستان
دادستانی نیویورک منتظر بازجویی پسر ترامپ 
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رئیس جمهور پیشین اریکا، ظرف کمتر از ۲۴ ساعت از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن حمله لفظی به او را آغاز کرد.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، پسر ترامپ در حساب تویتری خود گزارشی از روزنامه نیویورک تایمز درباره بکار گیری نیروهای فدرال از تجهیزات ضد شورش علیه هواداران ترامپ را به اشتراک گذاشت.

دونالد ترامپ جونیور در خصوص این گزارش نوشت: «جو بایدن از گاز اشک‌آور استفاده می‌کند. قرار است اینطور عمل شود، درست است؟».

بنا بر گزارش رسانه‌های غربی، درست ساعاتی پس از آنکه بایدن به‌عنوان رئیس‌جمهور جدید امریکا سوگند یاد کرد حدود ۲۰۰ نفر از هواداران ترامپ با برگزاری تجمع اعتراضی به سمت ساختمان اداره گمرک و مهاجرت امریکا (ICE) در شهر «پورتلند» ایالت «اورگن»، سنگ و تخم‌مرغ پرتاب کردند.

روزنامه انگلیسی دیلی میل در این خصوص گزارش کرد، نیروهای پولیس فدرال برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک آور و نارنجک‌های دودزا استفاده کردند (جزئیات بیشتر).

پسر ارشد ترامپ در ادامه تویت خود نوشت:‌ «تصور کنید اداره دولت به عنوان یک دموکرات چقدر راحت‌تر است؛ وقتی که مجموعه چندین میلیارد دالری از رسانه‌ها را داری که مشتاق هستند تمام مدت دروغ بگویند و لاپوشانی کنند! رسانه‌های ما از کار افتاده هستند».

پس از آنکه اظهارات تحریک‌آمیز ترامپ در روز تأیید پیروزی بایدن در کنگره، منجر به حمله هوادارانش به این ساختمان و کشته شدن پنج نفر از جمله یک مأمور پلیس شد، تقریباً تمامی رسانه‌های اجتماعی، حساب‌های کاربری وی را مسدود کردند.

ترامپ روز پس از تحلیف بایدن، در سکوت کامل، تمام روز را صرف بازی گلف در فلوریدا، ایالت محل سکونتش پس از ترک کاخ سفید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала