Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید خاص سرمربی اتلتیکومادرید از عملکرد خیره‌کنندۀ‌ لوییس سوارز

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی اتلتیکومادرید پس از پایان بازی برابر ایبار به ستایش از مهاجم اروگوئه‌ای خود پرداخت و او را فوق‌العاده عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، صبح جمعه در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، ایبار در خانه خود از اتلتیکومادرید پذیرایی کرد که این بازی با برتری دو بر یک صدرنشین لالیگا به اتمام رسید.

اتلتیکو مادرید - اسپوتنیک افغانستان
ایبار 1 - اتلتیکومادرید 2؛ گام بلند شاگردان سیمئونه به سوی قهرمانی
سرمربی آرژانتینی درباره گل های تعیین کننده سوارس گفت:«سوارز همیشه هوشمندانه بازی می کند. زمانی توانست گلزنی کند که از یک توپ از دست رفته به خوبی بهره بردیم. پنالتی را هم او گرفت و سپس تبدیل به گل کرد.  سوارس فوق العاده است. به خاطر او خیلی خوشحالیم». 
دیگو سیمئونه پس از پایان این دیدار به ستایش از عملکرد لیوییس سوارز پرداخت و گفت:«ایبار به حریفانش اجازه نمی‌دهد بازی خودشان را به نمایش بگذارند و همیشه بازی کردن مقابل این تیم سخت است. آن ها به لطف پنالتی یک بر صفر پیش افتادند و با این شرایط احساس اطمینان بیشتری کردند. ما بعد از دقیقه 30 بهتر شدیم و سپس سوارس گلزنی کرد تا با تساوی به رختکن برویم».
سرمربی آرجنتینی روخی بلانکو درباره دو تعویض در بین دو نیمه گفت:«با تعویض ها می خواستیم شرایط را نسبت به نیمه اول بهتر کنیم. به دنبال قدرت بیشتری در میانه میدان بودیم تا حملات سریع تری داشته باشیم اما این اتفاق خیلی کم افتاد. از سمت چپ می توانستیم بهتر به حریف ضربه بزنیم».

روخی بلانکو با این پیروزی اختلافش را با رئال مادرید، تیم دوم جدول به هفت امتیاز افزایش داد در حالی که هنوز یک بازی کمتر از همشهری اش دارد.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала