ثبت واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V" در لبنان

© Sputnik / Abzal Kaliyev /  مراجعه به بانک تصاویر ثبت واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V" در لبنان
ثبت واکسین ضد کرونا اسپوتنیک V در لبنان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
واکسین ضد کرونا "اسپوتنیک V"، در آینده نزدیک در لبنان به ثبت می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع موثق در کمیسیون داروی وزارت صحت لبنان اعلام داشت که این وزارتخانه کلیه اسناد و مدارک لازم در خصوص واکسین "اسپوتنیک V" روسیه را دریافت کرده است و قصد دارد این واکسین را در اسرع وقت برای آغاز واردات به لبنان ثبت کند.

هنگری به خرید واکسین روسی با روسیه توافق کرد - اسپوتنیک افغانستان
هنگری به خرید واکسین روسی با روسیه توافق کرد

این منبع آگاه اظهار داشت: کمیسیون داروی وزارت صحت لبنان مجاز به رسیدگی به این موضوع است، تمام اسناد در حال حاضر در اختیار ما است. معمولاً این مسئله (ثبت دارو) مدت زمان زیادی طول می کشد... اما از آنجا که شرایط اضطراری است و لبنان تصمیم گرفته است یک رژیم اضطراری از جمله در رابطه با واکسین وضع کند، از همین رو روند ثبت این واکسین سریعتر انجام خواهد شد و به هر کسی که می خواهد این واکسین را در اسرع وقت وارد کند مجوز داده می‌شود.

بنا به اعلام این منبع، هر سازمان یا بنیادی در لبنان باید مستقیماً با سازنده واکسین "اسپوتنیک V" ارتباط برقرار نموده و در صورت حاصل شدن توافق با وزارت صحت این واکسین را دریافت کند. وی افزود: "این روند تحت نظارت شخص وزیر است تا تمامی كارها در اسرع وقت انجام شود."

وی همچنین خاطر نشان شد که "در لبنان کارآفرینان و سازمانهایی وجود دارند که پیشتر خواستار این واکسین شده‌ بودند. ما امیدواریم که در روزهای آینده همه چیز هماهنگ شود".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала