Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دوری چند هفتۀ ماشین گُلزنی لستر از میادین به دلیل عمل جراحی

© Photo / Twitterلسترسیتی Leicester City'den 9 gollü tarihi galibiyet
لسترسیتی  Leicester City'den 9 gollü tarihi galibiyet - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جیمی واردی ستاره انگلیسی لسترسیتی، به دلیل عمل جراحی فتق کشالۀ ران، چند هفته قادر به همراهی روباها نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، جیمی واردی ستاره انگلیسی لسترسیتی از مدتی به این سو درد شدیدی را در ناحیه کشالۀ ران خود حس می‌کرد و زیر مداوای داکتران قرار داشت.

Leicester's Jamie Vardy scores in the 4-0 win against Aston Villa, the last Premier League game before coronavirus forced a mass postponement - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رسمی: واردی سه سال دیگر در لستر ماندنی شد

اما به نظر می‌رسد که تداوی دارویی اثر نداشته و این بازیکن مجبور شده عمل جراحی انجام دهد و داکتران امروز فتق کشالۀ ران او را جراحی کردند.

واردی به همین دلیل قادر به همراهی روباها در چند هفته پیشرو نخواهد بود و زمان بازگشت او به میادین هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

این موضوع را براندن راجرز سرمربی این تیم در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اورتون تاییدو برای بازیکن تیمش آرزوی بهبودی سریع کرد.

راجرز در این مورد گفت:" واردی درد شدید داشت و نمی‌توانست بیشتر از این درد را تحمل کند. او مجبور شد تا به عمل جراحی تن دهد و به همین دلیل چند هفته از میادین دور خواهد بود".

این در حالی‌ست که لستر در حال حاضر در رده سوم جدول لیگ انگلیس قرار دارد و برای قهرمانی می‌جنگد و غیبت این بازیکن می‌تواند برای روباها سنگین تمام شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала