Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده مصدوم؛ راموس و کارواخال به ویتوریا نمی‌رسند

© REUTERS / Susana Veraرئال مادرید Real Madrid, Alaves
رئال مادرید   Real Madrid, Alaves - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید آخرین تمرین خود قبل از بازی با آلاوز را درنبود راموس، کارواخال، ناچو و والورده سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ فد والورده هافبک رئال مادرید از ناحیه عضله پای راست آسیب دیده و مقابل آلاوز نخواهد بود. راموس ناچو و کارواخال نیز چنین وضعیتی دارند.

تیم رئال مادرید در یک آرامش برای آخرین بار قبل از رویارویی با آلاوز تمرین کرد. روند نامناسب نتایج (تساوی مقابل اوساسونا و حذف در برابر اتلتیک (سوپرجام) و آلکویانو (جام حذفی) دستیابی به پیروزی در برابر تیم ویتوریا را ضروری می‌کند. برای مسابقه آنها نمی‌توانند روی فد والورده حساب کنند. باشگاه گزارش داد از طریق گزارش پزشکی مبنی بر اینکه وی از ناحیه عضله پای راست خود دچار آسیب دیدگی شده است.

در این تمرین کادر مربیگری بدون اینکه بتواند روی سرخیو راموس، اودگارد (راهی آرسنال)، ناچو - او باید مطابق با پروتکل کوید 19باشد) و رودریگو که به روند بهبودی خود ادامه می‌دهند، حساب کنند. برعکس کارواخال نیز رو به بهبود است. تیم مادرید که در جلسه روز پنجشنبه پیش از این در کنار گروه بود، بخشی از جلسه را تکمیل کرد. به این ترتیب مربی فرانسوی تیمی کاملاً قابل تشخیص را تشکیل می‌دهد. تیم جوانان بلانکو و ویکتور چوست نیز در این جلسه بودند که در حذف جام رسماً با رئال شروع به کار کردند.

آلاوز آخرین تیمی بود که هر سه امتیاز را از والدبباس گرفت. ویتوریانس با گلهای لوكاس پرز، یك پنالتی و ژوزلو توانست 2-1 رئال را ببرد كه از خطای كورتوا استفاده كرد و تقریباً مسابقه را محكوم كرد (او در ابتدای نیمه دوم گل زد). علاوه بر این پیروزی اتلتیکو در برابر ایبار (1-2) اختلاف امتیاز بین تیم سیمئونه و اتلتیکو را بیشتر افزایش داد. به طور خلاصه یک آزمایش جنجالی دیگر برای مردان زیدان در راه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала