Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشرف حکیمی به برنابئو برمی‌گردد؟

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Матч Испания - Марокко - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عدم پرداخت قسط خرید اشرف حکیمی توسط اینتر میلان ممکن است که این بازیکن را دوباره راهی مادرید و تیم سفیدپوش پایتخت اسپانیا کند.

به گزارش اسپوتنیک، کوریره دلو اسپورت ایتالیا در گزارشی می‌گوید، رئال مادرید به اینتر اخطار داده یا قسط اول خرید اشرف حکیمی بپردازید یا او را پس بفرستید.

اینتر باید تا پایان دسامبر 2020، مبلغ 10 میلیون یورو را به رئال مادرید پرداخت می کرد اما مشکلات مالی باعث شد اینتر نتواند پول را به رئال مادرید بپردازد. ب

باشگاه اسپانیایی به نراتزوری هشدار داده اکنون پول را بپردازد و یا حداقل برای پرداخت آن تضمین معتبر بدهد و یا این که حکیمی را پس بفرستند.

​ادعای کوریره دلو اسپورت در حالی است که اخیرا اینتر با رئال مادرید توافق کرد در ماه مارچ 2021 قسط اول خرید حکیمی را پرداخت کند و از این رو، بازگشت اشرف حکیمی به رئال مادرید فعلا متحمل نیست. 

اینتر این روزها با مشکلات مالی شدیدی دست و پنجه نرم می کند و آن ها هنوز قسط اول خرید 40 میلیون یورویی اشرف حکیمی را به رئال مادرید نپرداخته اند.

اشرف حکیمی این روزها ستاره اینتر است اما این حواشی، ممکن است روی بازی این مدافع راست مراکشی تاثیر بگذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала