Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این بار خبری از مصدومیت خود خواسته نیست؛ نیمار برای تولد خواهرش مرخصی می‌گیرد

© AP Photo / Christophe Enaنیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی
نیمار جونیور- بازیکن برازیلی پی‌اس‌جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تقریبا همه می دانند که نیمار هر سال به نزدیکی یازدهم مارچ (تولد رافائلا خواهر نیمار) که می رسد، به بهانه ای بازی نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا در سال های 2015 و 2016 در بارسلونا در زمان تولد خواهرش محروم بود در حالی که در سالهای 2018 و 2019 در پی اس جی مصدوم بود.

طبیعتا نیمار نمی تواند عمدا خودش را مصدوم کند اما همیشه خودش را به آب و آتش می زند تا هر طور که شده خودش را به تولد خواهش برساند. ستاره 28 ساله برزیلی هیچ وقت نمی خواهد تولد خواهرش رافائلا را از دست بدهد. 

اما به نظر می رسد که نیمار امسال نیازی ندارد که به این فکر کند که عمدا خودش را محروم کند چرا که مائوریسیو پوچتینو سرمربی تاتنهام تصمیم گرفته که به او مرخصی بدهد.

​پوچتینو در مصاحبه با ال لارخرو گفته است:" وقتی که زمانش برسد همه چیز را بررسی خواهیم کرد. مهم این است که تاکتیک های خوبی داشته باشی اما مدیریت ترکیب نیز مهم است. وقتی مربیگری را شروع کردم، با خودم گفتم که باید انعطاف ناپذیر باشم و اجازه ندهم که چیزی از دستم در برود. حالا پس از 12 سال حس می کنم که هر لحظه انعطاف پذیر تر می شوم و دوست دارم که در مورد همه چیز مذاکره کنم. حالا نسل جدید سعی می کند که نظر خود را بدهد و صدایش شنیده شود و به همین خاطر بحث کردن مفید است. هیچ چیز با دستور دادن به دست نمی آید بلکه باید مذاکره و بحث کنی."

سال گذشته نیمار قید حضور در تولد خواهرش را زد تا برای پی اس جی بازی کند و تیم فرانسوی در لیگ قهرمانان مقابل دورتموند در روز یازدهم مارچ با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

امسال پی اس جی قرار است که در روز دهم مارچ به مصاف بارسلونا برود و چهار روز بعد از آن با نانت بازی خواهد داشت. اگر نیمار بتواند مقابل تیم سابقش بدرخشد، به احتمال فراوان پوچتینو به عنوان پاداش به او سفر به برزیل را هدیه خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала