Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نتیجۀ نظرسنجی مارکا؛ زیدان باید اخراج شود، مقصر وضعیت کنونی بازیکنان اند

© REUTERS / JON NAZCAZinedine Zidane
Zinedine Zidane - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکا پس از باخت تحقیرآمیز رئال مادرید برابر تیم دسته سومی آلکویانو، نظرسنجی برگزار کرد و از کاربران خواست تا در مورد اخراج و یا ادامه کار زیدان نظر دهند که اکثر رأی دهندگان به پایان کار سرمربی فرانسوی رأی دادند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این فصل نتایج عجیبی کسب کرده و زیدان با این تیم گاهی خیلی خوب بوده و گاهی هم بسیار بد کار کرده است.

زیدان - اسپوتنیک افغانستان
حمایت تمام قد هیئت مدیره رئال مادرید از زیدان

آخرین بازی رئال مادرید اما فاجعه بود و این تیم برابر تیم دسته سومی آلکویانو، از رقابت‌های کوپا دلری کنار رفت تا انتقادهای فراوانی به آدرس سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها صورت گیرد.

مارکا پس از این باخت تحقیرآمیز در شبکه‌های اجتماعی، نظرسنجی برگزار کرد و از کاربران خواست تا در مورد اخراج و یا ادامه کار زیدان نظر دهند که اکثر رأی دهندگان به پایان کار سرمربی فرانسوی رأی دادند.

در این نظر سنجی، 70 فیصد رای دهندگان به صورت قاطع گفتند که زمان زیدان به عنوان سرمربی رئال مادرید باید پس از باخت به الکویانو پایان می‌یافت.

67 درصد از این رأی دهندگان معتقد اند که زیدان باید بسیار محترمانه استعفأ دهد تا این که او را باشگاه اخراج کند.

در بخش دیگری از این نظر سنجی از هواداران در مورد مقصر اصلی شکست‌های رئال مادرید پرسیده شده که 39 درصد از رای دهندگان گفته اند که بازیکنان بیشترین مسئولیت شکست را دارند.

25 درصد از رای دهندگان سرمربی را عامل و مقصر اصلی وضعیت کنونی دانسته اند و از روش‌های او انتقاد کرده اند.

در بخش دیگری از این نظر سنجی که مربوط سرمربی آینده رئال مادرید می‌شود، 44 درصد از رأی دهندگان می خواهند رائول گونزالس، که در حال حاضر سرمربی کاستیا است، جایگزین او شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала