Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازیکن با تجربه در رادار بارسلونا؛ آلابا و آگوئرو بارسایی می‌شوند؟

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه موندو دیپورتیوو چاپ کاتالونیا از تلاش بارسلونا برای جذب داوید آلابا و سرخیو آگوئرو خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه موندو در چاپ امروز شنبه خود دو بازیکن مطرح و با تجربه را در خط دفاعی به بارسلونا لینک کرده است.

روزنامه موندو تیتر زده است:"آلابا و آگوئرو در محدوده"
این نشریه می‌گوید سرخیو آگوئرو و داوید آلابا به بارسلونا نزدیک شده‌اند. مهاجم منچسترسیتی و مدافع بایرن‌مونیخ پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند.

اریک گارسیا (منچسترسیتی)، ممفیس دپای (لیون) و جینی واینالدوم (لیورپول)  گزینه‌های اصلی کومان هستند و حالا موندو مدعی شده که کاندیداهای بارسلونا می‌خواهند برای جذب سرخیو آگوئرو مهاجم منچسترسیتی و داوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ تلاش کنند.

بارسلونا نیازمند یک شماره «9» در خط حمله است و باید بازیکنی جانشین لوئیز سوارز شود. سرخیو آگوئرو که به گلزن‌ ترین بازیکن تاریخ سیتیزن‌ها بدل شده، یکی از بهترین شماره «9»های جهان است و می‌تواند به ستاره بارسا بدل شود. او یکی از دوستان نزدیک مسی نیز است  و در تیم ملی آرژانتین با لئو گل‌های زیادی به ثبت رسانده‌اند.

​بارسلونا در وضعیت مالی کنونی نمی‌تواند برای خرید «لائوتارو مارتینز» و «ارلینگ هالند» سرمایه گذاری کند و باید به دنبال مهاجمانی مثل آگوئرو باشد.

از طرف دیگر دیوید آلابا نیز که قصد جدایی از بایرن مونیخ را دارد، زیر نظر بارسلونا قرار گرفته است. دستمزد او بسیار بالا بوده و به نظر می‌رسد آبی‌اناری‌ها نتوانند حقوق او که سالیانه 11 میلیون یورو گزارش شده است را بپردازند.

البته هفته گذشته رسانه‌های اروپایی مدعی شدند که «پینی زهاوی» دوست صمیمی خوان لاپورتا است و در صورت رسیدن لاپورتا به ریاست باشگاه بارسلونا، می‌تواند این انتقال انجام شود.

آلابا در بایرن مونیخ در پست دفاع مرکزی، دفاع چپ و هافبک وسط بازی کرده و می‌تواند کمک شایانی به خط آشفته دفاعی بارسلونا انجام دهد.

البته به نظر می‌رسد خرید اریک گارسیا از سوی بارسایی‌ها قطعی است و سال آینده مدافع 19 ساله پپ و تیم ملی اسپانیا در بارسلونا توپ می‌زند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала