Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واران و چشم‌دوختن به درهای خروجی رئال

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل واران مدافع فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید فکر می‌کند زمان آن فرا رسیده است که به دنبال یک ماجراجویی جدید در فوتبال اروپا باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه اسپورت اسپانیا گزارش می‌دهد، رئال‌مادرید در تابستان امسال در خط دفاعی خود با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد زیرا قرارداد «سرخیو راموس» به پایان رسیده و هنوز از توافق با کاپیتان کهکشانی‌ها خبری به گوش نمی‌رسد. 

و حالا علاوه بر خطر جدایی راموس، رافائل واران نیز قصد دارد این تیم را ترک کرده و به دنبال ماجراجویی جدیدی در فوتبال اروپا باشد. این مدافع 27 ساله معتقد است که کارش را در مادرید به اتمام رسانده و حالا باید به دنبال چالش جدیدی باشد. 

​واران در سال 2011 زمانی که تنها 17 سال سن داشت به رئال آمد و حالا به عنوان یکی از مهمترین نفرات این تیم به حساب می‌آید. او حالا می‌تواند در اوج پختگی و قبل از رسیدن به 30 سالگی تیم جدیدش را انتخاب کند.

قرارداد این مدافع فرانسوی در سال 2022 به اتمام می‌رسد و شاید زمان آن فرا رسیده که رئال‌مادرید از فروش این بازیکن سود قابل توجهی بدست آورد.     

چندی پیش تیم رئال‌مادرید به دنبال جذب دیوید آلابا مدافع بایرن مونیخ بود و به نظر می‌رسد توافقاتی نیز در این خصوص بدست آمده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала