Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال محرومیت چند جلسه‌ای «آنتونیو کونته» به دلیل درگیری شدید لفظی با داور بازی اینتر -  اودینزه

© REUTERS / David Kleinİngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte
İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی ایتالیایی اینتر ممکن است نتواند نراتزوری را در چند بازی آینده در سری‌آ هدایت کند.

به گزارش اسپوتنیک، آنتونیو کونته سرمربی اینتر و له‌له اوریالی سرپرست نراتزوری ها پس از درگیری لفظی شدید با فابیو مارسکا داور بازی اینتر و اودینزه اخراج شدند و از حضور در بازی بعدی محروم شدند.

İngiltere Premier Lig ekibi Chelsea'nin yolları ayıdıkları Antonio Conte  - اسپوتنیک افغانستان
کونته: برابر تیمی که بر فوتبال ایتالیا سلطه دارد به پیروزی رسیدیم!

اکنون «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده که در این درگیری توهین‌هایی وجود داشته و در باشگاه اینتر اکنون ترس از محرومیت کونته وجود دارد. محرومیت سرمربی ایتالیایی نراتزوری و میزان آن، به گزارشی بستگی دارد که مارسکا به مقامات فدراسیون فوتبال ایتالیا ارائه خواهد داد.

گاتزتا افزوده که این خطر وجود دارد که محرومیت کونته فراتر از بازی روز شنبه اینتر- بنونتو باشد. در همین حال، اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده است که درگیری پس از سوت پایان در تونل ادامه داشته، زمانی که تیم ها در مسیر بازگشت به رختکن بوده اند.

اوریالی سرپرست تیم اینتر نیز توسط داور اخراج شده است و گزارشات حاکی از آن است که در تونل، درگیری لفظی میان داور، کونته و اوریالی شدید بوده است. مارسکا در جواب آنها گفته است:" وقتی که نمی بری باید قبول کنی و با آن کنار بیایی."

گفتنی است مارسکا در بازی اینتر- پارما در فصل جاری، داور VAR بود و پنالتی واضح روی ایوان پریشیچ را به داور مسابقه اطلاع نداد. به همین دلیل بود که کونته پس از اخراج در دقیقه 90 بازی با اودینزه به مارسکا گفت:«همیشه کار تو است مارسکا. همیشه کار تو است. حتی در VAR همیشه تو هستی مارسکا. آفرین مارسکا».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала