Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسلونا از کم‌بود اعتماد به نفس رنج می‌برد! + عکس

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدافع امریکایی بارسلونا می‌گوید که اعتماد به نفس او در جمع آبی‌اناری‌ها صفر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرجینو دست، مدافع امریکایی که یکی از جدیدترین بازیکنان این تیم است و امسال نخستین فصل حضورش در جمع آبی و اناری‌ها را می‌گذراند هنوز نتوانسته نمایش درخشانی در این تیم داشته باشد.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
سرجینیو دِست، نخستین آمریکایی تاریخ ال‌کلاسیکو + عکس
این بازیکن کاتالانی‌ها دلیل این موضوع را کمبود اعتماد به نفس می‌داند و دوست دارد با بازیابی آن بتواند در بارسلونا بدرخشد. او در تازه‌ترین گفتگویی که با سایت لالیگا داشت، اظهار کرد:«این مسئله مهم ترین چیز برای من در حال حاضر است. برگرداندن اعتماد به نفس و بازی کردن مانند قبل. فکر می‌کنم ظرفیت بالایی دارم».

دست در ادامه گفت:«برای من اعتماد مهم است که اعتماد به نفسم برگردد زیرا در حال حاضر اندکی خودم را بی‌اعتماد به نفس احساس می‌کنم». در همین حال، رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از دیدار امشب بارسلونا در پیوند به حضور این مدافع امریکایی‌اش گفت:

«دست بازی‌های زیادی انجام داده و امسال تازه اولین فصل حضور او در بارسلونا است. او بازیکن جوانی است و شرایط برای چنین بازیکنانی در ابتدا سخت است. او مصدوم بوده اما سلامتی خود را باز یافته و در بازی آینده تصمیم می‌گیرم درون زمین حضور پیدا کند یا خیر. امیدوارم مشکلی نداشته باشد و به ریتم پیشین خود برگردد».

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала