Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فنرباغچه برای حفظ اوزیل دست به دامن هواداران شد

© Photo / fenerbahce.orgمسوت اوزیل Mesut Özil
مسوت اوزیل Mesut Özil - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فنرباغچه به دلیل 500 میلیون پوند بدهی، برای پرداخت حقوق مسوت اوزیل از هوادارن درخواست کمک نمود.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه فوتبال فنرباغچه که شام امروز انتقال مسوت اوزیل را نهایی کرد، به دلیل 500 میلیون پوند بدهی، از هواداران‌اش می‌خواهد که در زمینه پرداخت حقوق ستاره آلمانی کمک کنند.

مسوت اوزیل پس از پایان هفت سال حضورش در آرسنال سرانجام با یک قرارداد سه ساله به گونه رایگان به فنرباغچه نقل مکان کرد اما هزینه‌های وی برای تیم ترکیه‌ای سخت است.

فنرباغچه از هواداران خود خواسته تا برای پرداخت حقوق مسوت اوزیل کمک کنند زیرا آنها 500 میلیون پوند بدهی دارند.

او که در لندن هفته‌ای 350 هزار پوند دستمزد داشت، از ماه مارچ به بعد بازی نکرده بود، ولی او با کاهش چشمگیر دستمزدش به سمت استانبول نقل مکان کرد، و قرار است به جای 18 میلیون در سال 13 میلیون حقوق بگیرد.

حالا که فنرباغچه با یک معضل جدی دیگر نیز روبروست، علی کوچ رئیس باشگاه از کانون هواداران این باشگاه درخواست کمک برای تأمین دستمزد ستاره جدید آنها در استانبول را کرد.

رئیس فنرباغچه گفت: "ما از هواداران خود درخواستی داریم. لطفاً به حمایت از ما ادامه دهید، ما به حمایت مالی شما نیز وابسته هستیم. روز امضا قرار داد، من از شما می‌خواهم که رکوردشکنی کنید. با یک کمپین پیامکی. شاید 300.000، 500.000 یا شاید حتی یک میلیون پیام کوتاه در کنار هم قرار بگیرند. این حمایت ما را بسیار کمک خواهد کرد."

از هواداران خواسته شده كه متن‌هایی را كه هزینه آنها كمتر از 2 پوند در "كارزار Mesutol" است به شماره 1907 - همان سال تاسیس فنرباغچه - ارسال كنند.

کشمکش‌های مالی این باشگاه از همان روشی ناشی می‌شود که آنها می‌خواهند بدون برنامه تعدیل بدهی با هزینه‌های بدهی خود مبارزه کنند.

در حالی که جذب هشت بازیکن بار اول برای رقابت‌های 2020/21 نیز آنها را عقب انداخت.

اما طرفداران فنرباغچه حمایت خود را از این کمپین اعلام کرده‌اند و این پست را 300.000 بار پسندیده و در عرض نیم ساعت پس از تأیید اوزیل آن را 105.000 بار retweet کرده‌اند.

تیم ترکیه‌ای تنها باشگاهی نیست که با چنین مشگلی روبروست، با این حال در پایان قرارداد وی با توپچی‌ها، مبلغ 8.75 میلیون پوند در 25 هفته از قرارداد اوزیل پرداخت نشد.

هرچند ستاره جدید فنرباغچه طرحی مالی برای طرفداران خود پیشنهاد کرد که می‌تواند پرداخت‌ها را تا تابستان 2021 با 68000 پوند در هفته افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала