Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع سنگالی ناپولی همچنان در رادار منچستریونایتد

© AFP 2023 / Marco BertorelloKalidou Koulibaly
Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد همچنان نسبت به خدمت گرفتن مدافع سنگالی تیم فوتبال ناپولی علاقه‌مند است.

به گزارش اسپوتنیک، نشریات اسپانیایی از جله «سان اسپورت» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ اولگنار سولسشایر همچنان نسبت به اضافه شدن کالیدو کولیبالی به ترکیب شیاطین سرخ علاقه‌مند است.

Kalidou Koulibaly - اسپوتنیک افغانستان
دست لئوناردو به کولیبالی خواهد رسید؟

از این‌رو مدیران باشگاه منچستریونایتد مدافع سنگالی ناپولی را به عنوان یکی از اهداف اصلی نقل‌وانتقالاتی خود در نظر گرفته‌اند. باشگاه منچستریونایتد پیش از این هم شانس خود را برای به خدمت گرفتن کولیبالی ۲۹ ساله امتحان کرده بود، هرچند به نتیجه لازم نرسیده بود.

گفته می‌شود باشگاه منچسترسیتی هم نسبت به جذب این بازیکن سنگالی علاقه‌مند است، به همین منظور وضعیت او را زیرنظر دارد. پیش از این گفته می‌شد ناپولی برای فروش کالیدو رقمی در حدود 100 میلیون یورو می‌خواهد، اما ظاهراً بحران اقتصادی به وجود آمده در نتیجه شیوع ویروس کرونا باعث شده تا آنها رقم درخواستی خود را تا 75 میلیون یورو پایین بیاورند.

کولیبالی 29 ساله که در سال 2014 در ازای 7.5 میلیون یورو از خنک بلژیک به ناپولی پیوست، تا پایان ماه جون 2023 تحت قرارداد این باشگاه ایتالیایی است. عملکرد خوب این مدافع سنگالی در ناپولی همراه با کسب عنوان بهترین مدافع سری‌آ در فصل 2018 - 2019 بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала