Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من‌یونایتد 3 لیورپول 2؛ شیاطین سرخی که آنفیلیدی‌ها به آتش کشید

© REUTERS / Peter PowellMason Greenwood, delantero de Manchester United
Mason Greenwood, delantero de Manchester United - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچستریونایتد در یک بازی جذاب مهمان‌اش لیورپول با سه گل شکست داد تا به دور بعد مسابقات صعود کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم فوتبال منچستریونایتد و لیورپول در دور چهارم رقابت‌های جام حذفی انگلستان در یک بازی کاملا هیجانی و دراماتیک به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با برتری شاگردان سولسشر به پایان رسید.

دو تیم بازی را پرسرعت آغاز کردند و هر لحظه به دنبال فرصت بودند که در این راستا لیورپولی‌ها بهتر عمل‌ کردند و صلاح به زیبایی در دقیقه 18 روی پاس فرمینو دروازه را گشود و حساب کار را 1-0 ساخت تا رختمن میزبان نارام شود ولی گرین‌وود روی پاس زیبای راشفورد در دقیقه 26 همه چیز را مساوی کرد.

در آغاز نیمه دوم همه چیز برعکس شد و این من‌یونایتد بود که به زیبایی بازی را به نفع خود تغییر داد. زیرا راشفورد این بار روی پاس گرین‌وود در دقیقه 48 حساب کار را 2-1 ساخت.

ادامه کار تلاش دو تیم برای بیشتر شدن اختلاف زیاد شد که طی آن در دقیقه 56 جیمز میلنر می‌رفت با ضربه سر مدافع میزبان دروازه را باز کند اما با خوشبختی یونایتد ضربه او به بیرون رفت ولی این پایان کار نبود زیرا پاس بازیکنان من‌یونایتد از نیمه زمین برگشت و با همکاری فرمینو و اندک اشاره پای میلنر، محمد صلاح از میان پاهای دروازه‌بان توپ را داخل چارچوب جای داد تا نتیجه را به تساوی بکشد.

این گل سبب افزایش حملات لیورپولی‌ها شد و چند باری تا امر گل‌زنی پیش رفتند.

ولی آهسته آهسته شاگردان سولسشر بازی را آرام نمود و فرناندز را به زمین فرستاد که او نیز در دقیقه 78 ضربه آزاد به دست آمده از خطا روی کاوانی را از پشت خط جریمه به زیبایی وارد دروازه آلیسون کرد تا خیال یونایتد راحت شود.

خیلی زود فرصت دیگر برای من‌یونایتد ایجاد شد تا به گل دست یابد اما شوت راشفورد را آلیسون به ارامی دفع کرد.

یورگن کلوپ با بیرون کشیدن فرمینو و تیاگو، شقیری و اوریگی را وارد زمین کرد تا بتواند تمام فشار را روی دروازه حریف در 10 دقیقه پایانی بیاورد.

در دقیقه 89 بازی بر عکس انتظار حملات لیورپول، ضربه زیبای سر کاوانی مهاجم یونایتد به شکل خطرناکی با برخورد به دیرک برگشت خورد و آنرا مدافعان دور کردند.

داور در ادامه 4 دقیقه وقت تلف شده در نظر گرفت هیچ تغییری در نتیجه نیامد و بازی با حساب 3-2 به نفع یونایتد پایان یافت.

من‌یونایتد با این برتری راهی دور پنجم رقابت‌ها شد و باید منتظر نتیجه بازی تاتنهام - وانده رِرز باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала