کرملین به اظهارات سفارت امریکا درباره تجمعات غیرقانونی در مسکو واکنش نشان داد

© Sputnik / Natalia Seliverstovaکرملین به اظهارات سفارت امریکا درباره تجمعات غیرقانونی در مسکو واکنش نشان داد
کرملین به اظهارات سفارت امریکا درباره تجمعات غیرقانونی در مسکو واکنش نشان داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز یکشنبه، نسبت به اظهارنظر سفارت امریکا در مسکو درباره تظاهرات غیرقانونی روز گذشته در روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، دمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در شبکه "راسیا 1" گفت: "البته که انتشار چنین مطالبی درست نبوده و به طور غیرمستقیم دخالت کامل در امور داخلی کشور ما به حساب می آید. در واقع به نوعی حمایت مستقیم از نقض قوانین روسیه و حمایت از تظاهرات غیرقانونی به شمار می آید."

دستگیری شرکت کنندگان در همایش های غیرقانونی در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
دستگیری شرکت کنندگان در همایش های غیرقانونی در مسکو

وی در ادامه افزود: "چنانچه چنین اقدامی در زمان ناآرامی های امریکایی که در آمریکا به راه افتاده بود و همچنان ادامه دارد، از سوی سفارت ما صورت می گرفت، احتمالا موجب ناخرسندی واشنگتن می شد."
پیشتر سفارت امریکا در مسکو در واکنش به تظاهرات غیرقانونی در شهرهای مختلف روسیه در یادداشتی توئیتری نوشت، که گزارش های مربوط به این تظاهرات را دنبال کرده و از حقوق تمامی مردم برای اعتراضات مسالمت آمیز و آزادی بیان حمایت می کند. این نهاد دیپلماتیک همچنین اقدامات دولت روسیه در قبال این تظاهرات را در جهت "سرکوبی این حقوق" توصیف کرد. این در حالی است که واشنگتن نیز پیشتر شاهد اعتراضات به نتایج انتخابات ریاست جمهوری بود و سفارت امریکا هیچ گونه واکنشی به این رویدادها نشان نداد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала