Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شکست برابر آتالانتا شرمندگی ندارد، نقاط ضعف را بررسی خواهیم کرد

© AFP 2023 / Alberto PizzoliГлавный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча "Милан-Ювентус"
Главный тренер Стефано Пиоли дает указания во время матча Милан-Ювентус - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
 سرمربی آث میلان می‌گوید آتالانتا بهتر از آنها عمل کرده و شایسته پیروزی بوده است و این جای شرمندگی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، میلان در هفته نوزدهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا در خانه برابر آتالانتا شکست سنگین 3 بر صفر را در شرایطی متحمل شد که صدر جدول برای روسونری حفظ شد.

زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
آث میلان 0 آتالانتا 3؛ امتیاز دهی بدموقع رسونری
استفانو پیولی پس از پایان این دیدار در خصوص شکست غیرمنتظره تیمش به «اسکای اسپورت» ایتالیا گفت:«با بازیکنان زیادی در حمله خوب شروع کردیم. آتالانتا بسیار خوب بازی کرد. من ناامید هستم که چگونه گل اول را از روی یک توپ مرده دریافت کردیم و گل دوم بازی را برای میلان کشت. قرار نبود چنین باشد، می‌توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم اما بازی را مدیریت نکردیم. نقاط قوت آتالانتا مشهود بود و باید از نظر فنی بهتر بازی کنیم».
سرمربی میلان در ادامه افزود:«آتالانتا از ما قوی‌تر بود البته بدون در نظر گرفتن قدرت میلان از ابتدای فصل و در یک بازی مانند ممکن است نتیجه عجیب باشد. می‌دانیم که لیگ رقابتی و دشوار است. من فکر می‌کنم شکست مقابل یوونتوس و آتالانتا جای هیچ شرمندگی ندارد. آتالانتا از نظر جسمی برتر بود، با شدت بیشتری در تمام دوئل‌ها و توپ های دوم نیز پیروز شد».
پیولی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد:«وقتی به صدر جدول می‌رسید شکست سخت است. شکست را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد، سعی خواهیم کرد ببینیم کجا می‌توانیم پیشرفت کنیم و روی مسابقه بعدی تمرکز کنیم. اگر قهرمانی نیم فصل با خودش خوش‌شانسی بیاورد، خب از آن استقبال می‌کنیم. ما توانایی‌های تیم‌مان را می‌شناسیم. می‌دانیم که کدام بخش‌های تیم‌مان نیاز به تقویت دارد».

میلان روز سه‌شنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا ایتالیا به مصاف اینتر می‌رود و شنبه آینده در سری ‌آ راهی خانه بولونیا می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала