محب از آمادگی کامل نیروهای امنیتی در مقابل طالبان خبر داد

© Photo / Facebook account of ONSCAfghanمحب از آمادگی کامل نیروهای امنیتی در مقابل طالبان خبر داد
محب از آمادگی کامل نیروهای امنیتی در مقابل طالبان خبر داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور امنيت ملی افغانستان امروز یکشنبه (24، جنوری)، از قول اردوی قوای هوایی دیدار نمود.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر شورای امنیت ملی با نشر یک خبرنامه اعلام کرد که حمدالله محب مشاور امنيت ملی افغانستان صبح امروز در قول اردو قوای هوایی کشور جلسه امنیتی برگزار کرد.

مشاور امنيت ملی در این دیدار تاکید کرد که اصلاحات در صفوف قوت‌های قطعات خاص در مورد وضعیت عمومی امنیتی نیز یک سلسله توصیه‌های لازم را ارایه نموده بیان داشت، که نیروهای قهرمان افغان در یک جنگ مقدس با روحیه بلند در دفاع از خاک و مردم خویش قرار دارند.

او افزود که دولت افغانستان برای تامین صلح با طالبان تمام توان و تلاش‌های خود را بکار برده و گام‌های استوار نیز در این راستا برداشته است، اما طالبان هیچ‌گونه اراده و اقدام لازم برای صلح از خود نشان نداده‌اند.

وی اظهار داشت، که این گروه، نه تنها دست از خشونت و افغان کشی برنداشته اند بلکه به منظور اخاذی و مردم آزاری دست به چور و چپاول در مسیر شاهراه ها میزنند.

در این جلسه حمدالله محب می افزاید، طالبان شماری زیادی از هموطنان ما را که برای مردم و خاک خود صدای حق‌طلبانه بلند کردند آن‌ها را به شهادت رسانیدند و همچنین دارایی عامه و تاسیسات ملی را تخریب نمودند به دلیل اینکه طالبان مستقل نبوده و توسط کشور دیگری کنترول می‌گردند که حتی خانواده‌های آنها در آنجا گروگان می‌باشند.

او گفت که خو ما و نیروهای امنیتی افغان در برابر آنها آماده‌گی کامل داريم و از خاک و مردم خویش به قاطعیت حفاظت می‌نمایم.

این در حالی‌ست که چندی پیش یکی از اعضای هیئت گفتگو کننده در قطر که نخواست نامش ذکر شود، به خبرگزاری پژواک گفته بود که طی دو هفته گذشته، هیچ جلسه ای بین گروه های تماس آنها و طالبان برگزار نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала