موضع گیری تازه نظام‌الدین قیصاری+ویدیو

© Photo / Nezamuddin Qaisari FBموضع گیری تازه نظام‌الدین قیصاری+ویدیو
موضع گیری تازه نظام‌الدین قیصاری+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فرمانده پیشین قیصار باردیگر والی بلخ و عطامحمد نور را به توطئه گری محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک، درحالیکه چند روز پیش نظام‌الدین قیصاری با فرهاد عظیمی والی بلخ، نشستی داشت، بار دیگر ویدیویی را به ثبت رسانده و والی بلخ و عطا محمد نور را محمکوم به توطئه گری می‌کند.

قیصاری می‌گوید: "توطئه بس است، آمدین بالای من همراه طیاره حمله کردین، برایتان نشان دادم که قیصاری کی است، یکبار از دولت حمایت می‌کنین، یکبار می‌گوین که حکومت مستقل را میاریم، هیچ کاری کرده نمی‌توانین، دولت دولت است من از جمهوریت حمایت می‌کنم. وی افزود: "شما پیش مه بگیل استین، زور تان به مه نمی‌رسه."


این درحالیست که چند روز پیش قیصاری گفته بود در مورد کسانی که کودک ۹ ساله (عبدالرووف) را در بلخ اختطاف کرده اند، اطلاعات و شواهد دارد.
او گفته بود که رباینده‌گان عبدالروف را می‌شناسد و به وزارت داخله نیز اطلاع داده‌است اما این وزارت برای رهایی کودک ربوده‌ شده کاری نکرده‌است: «چهار شب پیش برای رییس کشف وزارت داخله پیام ماندم که فلانی نفر را برو خانه‌اش تلاشی کن اما نتوانست. نکرد.
فرمانده پیشین قیصار گفته بود: "در پشت جنایات و اختطاف های سمت شمال بخصوص نا امن سازی مزار شریف دست استاد عطا محمد نور، است." وی افزود: اختطافچی، دزد، ترور همه نفر‌های استاد عطا است، زمین، مال و خانه مردم را دزدی می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала