زن آلمانی از کووید 19 نجات یافت و به ویروس بریتانیائی مبتلا شد

© Depositphotos.com / Photobacزن آلمانی از کووید 19 نجات یافت و به ویروس بریتانیائی مبتلا شد
زن آلمانی از کووید 19 نجات یافت و به ویروس بریتانیائی مبتلا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پورتال "تمرکز آنلاین" با اشاره به مقامات ایالت فدرال نیدرزاکسن اعلام کرد که حادثه آلوده مجدد با ویروس کرونا بریتانیائی در شهر هانوفر آلمان ثبت شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اولین مورد آلوده به این ویروس جدید در 27 نوامبر ملاحظه گردید و حادثه دوم در 11 جنوری ثبت شد. حادثه دوم توجه بیشتر رسانه ها را به این دلیل جلب کرد که یک خانم آلمانی بعد از معالجه ویروس کرونا، بار دیگر به کرونا B1.1.7 بریتانیائی آلوده شد.

ویروس جدید کرونا بریتانیا در 41 کشور جهان سرایت کرده است - اسپوتنیک افغانستان
ویروس جدید کرونا "بریتانیا" در 41 کشور جهان سرایت کرده است

منبع عفونت هنوز تشخیص نگردیده است، اما مقامات معتقدند که زنجیره های بعدی انتقال ویروس مورد بحث نیست. 120 نفر که به شکل مستقیم یا غیر مستقیم با این زن تماس گرفته اند، تحت قرنطین قرار گرفتند. در صورت عدم وجود تست منفی، دو هفته نه، بلکه 3 هفته قرانطین آنها ادامه پیدا می کند.

ویروس نوع "بریتانیا" تواند 70 درصد بیشتر از ویروس کووید-19 مسری باشد، اولین بار در 19 دیسامبر در میان افزایش شیوع COVID-19 مربوط به ویروس کرونا در بریتانیا به مردم گزارش شد. این جهش ، طبق اعلام سازمان صحت جهانی، در ماه سپتامبر در جنوب شرقی بریتانیا تشخیص شد و تا به امروز موارد آلودگی به آن در ده ها کشور در سراسر جهان گزارش شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала