Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در یک قدمی شکستن رکورد انریکه

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو کومان در صورتی کسب پیروزی در بازی بعدی بارسلونا خارج از نیوکمپ، به رکورد 6 پیروزی متوالی در خارج از خانه که در حال حاضر در اختیار لوئیز انریکه است، دست خواهد یافت.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز فصل که رونالد کومان هدایت بارسلونا را به عهده گرفت، انتقادهای زیادی از این سرمربی هالندی شده است و بسیاری معتقد اند که شرایط بارسا تغییر چندانی با زمان والورده و ستین نکرده است.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان
کومان: پی‌اس‌جی به مسی علاقه دارد؟ من هم به نیمار و امباپه علاقه دارم

اما برخی آمارها نشان می‌دهد که تیم کومان حد اقل در لالیگا روند رو به رشدی را طی کرده است و اگر همین طور ادامه دهد، ممکن در ادامه  به حریف جدی رئال مادرید و اتلتیکومادرید در راه کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا مبدل شود.

در واقع کومان در 5 دیدار خارج از خانه در رقابت‌های لالیگا، به پیروزی دست یافته است و برابر تیم‌های وایادولید، هوئسکا، بیلبائو، گرانادا و الچه پیروز شده است و دو بازی با شکستن رکورد 6 سالۀ لوئیز انریکه فاصله دارد.

 لوئیس انریکه در فصل 16-2015، برابر تیم‌های مالاگا، لوانته، خیخون، لاس پالماس، رایو وایکانو و ایبار در شش بازی متوالی برنده شده بود و اگر کومان در بازی بعدی بارسلونا در خارج از خانه موفق به کسب پیروزی شود، با این رکورد برابری و در ادامه از انریکه پیشی خواهد گرفت.

این در حالی‌ست که بارسلونا در با 37 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала