Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعاها در انگلیس و آلمان؛ توخل به عنوان سرمربی بعدی چلسی انتخاب شده است

© REUTERS / ERIC GAILLARDFILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts
FILE PHOTO: Soccer Football - Ligue 1 - Montpellier v Paris St Germain - Stade de la Mosson, Montpellier, France - December 5, 2020 Paris St Germain coach Thomas Tuchel reacts - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نشریه‌های اسکای اسپورت و تلگراف مدعی اند که فرانک لمپارد تا ساعات دیگر اخراج و توماس توخل جانشین او خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، چلسی در فصل جاری با وجود خریدهای بزرگ، نتایج مطلوب کسب نکرده و فرانک لمپارد که در حال حاضر هدایت این تیم را به عهده دارد، نتوانسته آبی‌ها را در جمع شش بهترین لیگ برتر انگلستان نگهدارد.

چلسی در حال حاضر با 29 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد وکسب نتایج ضعیف و شانس اندک این تیم برای کسب عنوان قهرمانی سبب شده تا شایعات اخراج فرانک لمپارد از هدایت تیم شنیده شود.

در همین حال نشریه‌های اسکای اسپورت انگلستان و جرمنی و تلگراف هالند مدعی اند که فرانک لمپارد تا ساعات دیگر اخراج و توماس توخل جانشین او خواهد شد.

در گزارش‌های این نشریه‌ها آمده است که مدیران چلسی به دلیل این که سرمربی آلمانی توانایی برقراری ارتباط با دو فوق ستاره این تیم یعنی ورنر و کای هاورتز را دارد، به عنوان سرمربی جدید انتخاب شده است و بزودی به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала