افشای نقش ولیعهد سعودی در حمله به کنگره آمریکا و حمایت از ترامپ

© REUTERS / KEVIN LAMARQUEافشای نقش ولیعهد سعودی در حمله به کنگره آمریکا و حمایت از ترامپ
افشای نقش ولیعهد سعودی در حمله به کنگره آمریکا و حمایت از ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فعال معروف توئیتری فاش کرد که ولیعهد سعودی از ترامپ برای ماندن در رأس قدرت حمایت مالی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از "تسنیم"  العهد، «مجتهد» افشاگر اسرار آل‌سعود اعلام کردمحمد بن سلمان، ولیعهد سعودی و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا با هم در ارتباط بودند و بن‌سلمان آخرین حمایت‌ها را از تلاش ترامپ برای ماندن در قدرت از جمله حمله به ساختمان کنگره و نیازهای مالی ترامپ را فراهم می‌کرد.

تلاش ترامپ برای اعطای مصونیت قضایی به ولیعهد سعودی - اسپوتنیک افغانستان
تلاش ترامپ برای اعطای مصونیت قضایی به ولیعهد سعودی

مجتهد افزود: بن‌سلمان از واقعیت و نتیجه حتمی فرار و خود را متقاعد می‌کرد که ترامپ از راه دیگری به قدرت بازگردد و برای چیز دیگری آمادگی نداشت.

وی خاطرنشان کرد: محمد بن سلمان همیشه نگران است و در فکر بستن راه به‌روی «جو بایدن»،‌ رئیس‌جمهوری جدید آمریکاست و فکر می‌کند از این طریق می‌تواند به تاج و تخت برسد و مصونیتش به‌عنوان رهبر یک کشور، بسیار قوی‌تر از مصونیت فعلی‌اش خواهد بود.

مجتهد در ادامه تصریح کرد: تردید بن‌سلمان را خسته کرده است که آیا پدرش استعفا می‌دهد و از شر او خلاص می‌شود یا اینکه پدرش همچنان در رأس قدرت باقی می‌ماند.

مجتهد در پایان تأکید کرد: بن‌سلمان تدابیری سختگیرانه برای حفظ امنیتش اتخاذ کرده و شهر «نیوم» را به‌عنوان مکانی برای اقامتش در نظر گرفته است.

دولت عربستان و امریکا در دوره ترمپ روابط خوبی با هم داشتند و پیش بینی می‌شد که شکست ترمپ در انتخابات خبر خوشایندی برای ولیعهد سعودی‌ها نباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала