Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بدون تراشتگن پیروزی ممکن نبود؛ بارسا را بسیار متمرکز و به شدت جنگنده دیدم

© AP Photo / Petr David JosekНидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман
Нидерландский футболист и футбольный тренер Рональд Куман - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا پس از پیروزی شاگردانش برابر الچه اعتراف کرد که تراشتگن در این بازی منجی آنها شده است.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا یکشنبه در هفته بیستم لالیگا توانست با دو گل الچه را شکست دهد. رونالدو کومان، سرمربی آبی‌اناری‌ها پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان
الچه 0 بارسا 2؛ کاتالان‌ها در نبود مسی مُردند تا بردند
کومان در بخش نخست صحبت‌هایش بیان داشت:«خوشحالم که بازی را بردیم. در چند روز اخیر شکست‌های زیادی داشتیم، اما تمرکزمان را حفظ کردیم. امروز بهتر از حریف بودیم و برای رسیدن به گل صبوری کردیم. تملک توپ بیشتری هم داشتیم. گلزنی بسیار سخت بود، چون حریف با کلی بازیکن دفاع می‌کرد».
سرمربی هالندی کاتالانی‌ها در ادامه با اشاره به عملکرد خوب دروازه بان آلمانی تیمش گفت:«خوش‌شانس هستیم که چنین دروازه‌بان خوبی داریم، وگرنه حریف بازی را مساوی می‌کرد. از نظر دفاعی هم البته به جز آن یک مورد، عملکردمان خوب بود. بهترین چیز درباره بازی امشب ما پرسینگ و حرکات بدون توپ ‌ما بود که ما را سزاوار کسب پیروزی می‌کرد».
کومان در پایان صحبت‌هایش در مورد ریکی پویج:«او حرکت رو به جلوی بسیار خوبی داشته است. با وجود اینکه او دقایق زیادی به میدان می‌رود اما از همین مدت کوتاه بازی کردن لذت می‌برد. او می‌خواهد نشان دهد که می تواند در آینده این باشگاه نقش داشته باشد. وقتی مربی به شما فرصت می دهد باید چنین چیزی را اثبات نمایید».

بارسلونا شب گذشته در غیبت لیونل مسی و در شرایطی که کار دشواری داشت، با دو گل الچه را مغلوب کرد تا روند خوب خود در لالیگا در سال 2021 را ادامه دهد. اما الچه در این دیدار موقعیت های خوبی نیز داشت که تراشتگن سد محکمی برابر حملات این تیم بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала