Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتار محترمانۀ و بی‌سابقۀ مالک چلسی با لمپارد در هنگام اخراج + عکس

© AP Photo / Matt DunhamРоман Абрамович с Дарьей Жуковой на матче ФК "Бавария" и ФК "Челси" в Мюнхене
Роман Абрамович с Дарьей Жуковой на матче ФК Бавария и ФК Челси в Мюнхене - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیانیۀ باشگاه چلسی در مورد اخراج فرانک لمپارد نشان می‌دهد که مالک باشگاه به طور بی‌سابقه در هنگام اخراج سرمربی بسیار محترمانه برخورد داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، ساعتی قبل مدیران باشگاه چلسی رسما به همکاری خود با فرانک لمپارد پس از 18 ماه به عنوان سرمربی این تیم پایان دادند و گفته می‌شود به زودی توماس توخل سرمربی جدید این تیم خواهد شد.

Soccer Football - Premier League - Everton v Chelsea - Goodison Park, Liverpool, Britain - December 12, 2020 Chelsea manager Frank Lampard - اسپوتنیک افغانستان
رسمی؛ لمپارد از هدایت چلسی اخراج شد + عکس

اخراج لمپارد از هدایت این تیم به نظر بسیاری از کارشناسان، بازیکنان سابق و فعلی آبی‌ها درست به نظر می‌رسد و همه از این تصمیم راضی اند و حتی روش و رفتار باشگاه را با ستاره سابق شان تحسین می‌کنند.

بیانیه‌ باشگاه چلسی پس از اخراج لمپارد نشان می‌دهد که رفتار مالک باشگاه چلسی با فرانک لمپارد بسیار محترمانه بوده و او بابت چنین عاقبتی که برای ستاره سابق تیمش پیش آمده ناراحت است.

در بیانیه‌ این باشگاه آمده است:" این تصمیمی بسیار سخت برای باشگاه بود خصوصا که من رابطه شخصی فوق العاده‌ای با فرانک دارم و بیشترین احترام را برای او قائل هستم. او مرد بزرگی است و بالاترین اخلاق کاری را دارد. با این حال ما باور داریم که تغییر سرمربی در شرایط فعلی بهترین تصمیم بوده است. از طرف تمام اعضای باشگاه، هیئت مدیره و بازیکنان، می‌خواهم از فرانک برای کاری که به عنوان سرمربی تیم انجام داد سپاسگزاری کنم و برایش در آینده آرزوی موفقیت دارم. او یکی از اسطوره‌های مهم این باشگاه است و جایگاهش هرگز از دست نخواهد رفت. هر زمان که تصمیم به بازگشت به استمفوردبریج داشته باشد به گرمی از او استقبال خواهد شد".

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که این رفتار رومن آبراموویچ مالک باشگاه چلسی، به طور بی‌سابقه در هنگام اخراج سرمربی بسیار محترمانه بوده و قبلا هیچ سرمربی‌ای به چنین شیوۀ خوب از چلسی اخراج نشده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала