Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز در یک‌قدمی رکورد رونالدو رسید

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیز سوارز - Luis Suárez
لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکومادرید پس از رونالدو بهترین شروع در یک تیم لالیگایی را داشته و در نخستین فصل حضور در این تیم12 گل به ثمر رسانده است.

به گزارش اسپوتنیک، لوییس سوارز حالا پس از گذراندن یک عمر زندگی هیجان‌انگیز و پرافتخار دیگر جزئی از خانواده اتلتیکو شده، خانواده‌ای که امیدوار است که این اروگوئه‌ای هم مثل دیگر هموطنانش تأثیرگذار باشد و با ورودش برای روخی‌بلانکو جام به همراه بیاورد.

سوارز - اسپوتنیک افغانستان
لالیگا اسپانیا؛ کامبک اتلتیکومادرید برابر والنسیا؛ سوارز از مسی پیش افتاد

مردی برای اینکه ثابت کند هنوز از ارزشش کم نشده است، خیلی انگیزه دارد. اتلتیکومادرید شب گذشته توانست 3 - 1 والنسیا را شکست دهد. در این بازی فلیکس گل اول و کوره‌آ گل سوم را زد اما نکته اصلی گل دوم تیم اتلتیکو مادرید بود که توسط سوارز به ثمر رسید. سوارز حالا در 15 بازی برای اتلتیکو 12 گل زده و رکوردی عالی خلق کرده است.

سوارز حالا با 12 گل در 15 بازی وارد باشگاه «بهترین شروع در لالیگا» شده است. پیش از این زمانی که رونالدو به رئال مادرید پیوست در 15 بازی توانست 13 گل بزند و بهترین شروع را در یک باشگاه لالیگایی رقم بزند. سوارز که تابستان به صورت رایگان امسال از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوسته حالا به همراه یوسف النصیری در صدر جدول آقای گلی اسپانیا قرار گرفته. هر 2 نفر این بازیکنان 12 گل زده‌اند.

گفتنی است اتلتیکو با درخشش سوارز حالا در صدر جدول قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала