Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا اسپانیا؛ کامبک اتلتیکومادرید برابر والنسیا؛ سوارز از مسی پیش افتاد

© REUTERS / SERGIO PEREZسوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در دیداری خانگی موفق شد والنسیا را از پیش رو بردارد.

به گزارش اسپوتنیک، اتلتیکومادرید صدرنشین در هفته بیستم لالیگا توانست میهمانش والنسیا را با نتیجه 3 بر یک ببرد. در این بازی اتلتیکو مادرید ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما در نهایت توانست بازی را در دست گرفته و نتیجه را به نفع خود تغییر دهد.

ريال مدريد في مواجهة أتليتكو مدريد - اسپوتنیک افغانستان
لوئیز سوارز؛ کلید قهرمانی لالیگا که بارسا به اتلتیکو هدیه داد

در این بازی اوروس راچیچ در دقیقه 11 دروازه اتلتیکو مادرید را با شوتی از راه دور و به زیبای هر چه تمام تر گشود اما در ادامه‌ی کار ژائو فلیکس در دقیقه 23، لوئیس سوارز در دقیقه 54 و آنخل کوره آ در دقیقه 72 دروازه خفاش ها را باز کردند تا سه امتیاز دیگر به حساب اتلتیکو مادرید واریز شود و جای آن ها در صدر لالیگا بیش از پیش تثبیت شود.

به نظر می‌رسد که رسیدن به اتلتیکو مادرید کار بسیار دشواری باشد و اگر اتفاق غیر منتظره‌ای رخ ندهد و همین روند ادامه داشته باشد، اتلتیکو مادرید به زودی قهرمان لالیگا خواهد شد. باید در نظر داشت که شاگردان سیمئونه بازی های کمتری هم نسبت به رئال مادرید و بارسلونا انجام داده‌اند و با این وجود همچنان صدر نشین لیگ فوتبال اسپانیا هستند.

سوارس با گلی که امشب به تور والنسیا نشاند، 12 گله شد و از لیونل مسی سبقت گرفت. حالا زهردارترین گلزنان لالیگا سوارز و النصیری مهاجم سویا هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала