ابراز نگرانی وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها در افغانستان در دیدار با اشرف غنی 

© Official Page for the President of The Islamic Republic of Afghanistan.ابراز نگرانی وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها در افغانستان در دیدار با اشرف غنی 
ابراز نگرانی وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها در افغانستان در دیدار با اشرف غنی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان امروز با وزیر دفاع ایتالیا دیدار و دو طرف درباره توقف خشونت ها در افغانستان گفت و گو کردند. 
 گفت‌وگوی غنی با بیل‌ گیتس درباره مبارزه با پولیو - اسپوتنیک افغانستان
گفت‌وگوی غنی با بیل‌ گیتس درباره مبارزه با پولیو

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان نوشت: محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان پس از ظهر امروز لورنزو گویرین وزیر دفاع ایتالیا را به حضور پذیرفت.
در این دیدار که در قصر گلخانۀ ارگ انجام شد، ابتدا وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها و ترورهای هدفمند ابراز نگرانی کرد و خواهان قطع فوری خشونت ها گردید.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که وی ضمن تمجید از فداکاری و شجاعت نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در برابر تروریزم گفت، که ایتالیا از یک افغانستان صلح آمیز، متحد و دموکراتیک حمایت می کند.
ارگ ریاست جمهوری افغانستان افزوده است، که لورنزو گویرین کمک های ایتالیا در عرصه های مختلف با افغانستان و حضور نیروهای آن کشور در چوکات ماموریت حمایت قاطع، پابرجاست.
در مقابل، رئیس جمهور غنی ضمن خوش آمدید به وزیر دفاع ایتالیا، از موقف اصولی آن کشور تشکر کرد و گفت که مردم افغانستان و جهان به یک صدا خواهان توقف خشونت ها اند و طالبان باید این را درک کنند که با تداوم خشونت ها، مردم افغانستان و جهان را بیشتر در برابر شان بسیج خواهند کرد.
رئیس جمهور افغانستان در این دیدار گفت، که صد سالگی روابط دیپلماتیک افغانستان و ایتالیا نقطۀ عطف در تاریخ مناسبات میان دو کشور است. وی از تعهد و ادامۀ همکاری های ایتالیا با افغانستان در عرصه های مختلف قدردانی نمود.
در پایان این خبرنامه آمده است، که رئیس جمهور غنی از حمایت ایتالیا از برنامه های انکشافی و اقتصادی افغانستان به ویژه تمویل بخش چهارم پروژه خط آهن خواف- هرات و کمک های آن کشور در چوکات ماموریت حمایت قاطع، تشکر کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала