Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خطر اخراج بیخ‌گوش گتوزو؛ رییس ناپولی علاقه‌مند به همکاری به سرمربی سابق

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOگتوزو سرمربی ناپولی
گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد که رییس باشگاه ناپولی از جنارو گتوزو راضی نیست و از رافائل بنیتز خواسته است تا بار دیگر هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، رافا بنیتز که قبل از این و در سال‌های 2013 تا 2015 سرمربی ناپلی‌ها بوده اخیرا از تیم دالیان چین جدا شده و حالا یکی از گزینه‌های حضور در جمع ناپلی‌ها است. بنیتز به دلیل ترس از کرونا از چین خارج شد و حالا با توجه به سابقه‌اش در ناپولی یکی از گزینه‌هاست.

گتوزو سرمربی ناپولی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گتوزو با قهرمانی پاداش هنگفتی به جیب خواهد زد

به گزارش کوریره دلو اسپورت، رییس ناپولی خواستار دیدار با مدیر ورزشی کریستیانو گیونتولی برای بحث درباره موقعیت جنارو گتوزو پس از شکست 3-1 مقابل هلاس ورونا در سری‌آ شد و در این دیدار در مورد سپردن هدایت این تیم به رافا بنتیز نیز گفت صورت گرفته است.

گفته می شود، اورئلیو د لاورنتس، رییس باشگاه، بنیتز را فراخوانده تا درباره بازگشت به سری‌آ بحث کند زیرا آینده سرمربی فعلی آن‌ها در این باشگاه همچنان نامشخص است.

ناپولی در حال حاضر در رده ششم جدول سری آ جاخوش کرده، به یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا رسیده و در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا قرار داد.

 لااستامپا گزارش داده شرایط گتوزو و ادامه کار او می‌تواند یکی از مباحث مهم در این جلسه باشد زیرا شکست در سوپرکاپ ایتالیا اندکی اوضاع را متفاوت کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала