Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت اوبامیانگ در دیدار امشب آرسنال به دلیل نامشخص

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال، در عرض 4 روز دومین دیدار برابر ساوتهمپتون را از دست خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، به روز شنبه آرسنال در ورزشگاه سنت‌مریز و در رقابت‌های جام حذفی، در نبود پیر امریک اوبامیانگ، به مصاف ساوتهمپتون رفت و برابر این تیم با 0-1 و با گُل بخودی گابریل شکست خورد و گردونۀ این رقابت‌ها کنار رفت.

توپچی‌ها امشب بار دیگر در ورزشگاه سنت‌مریز و در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، به مصاف این تیم خواهند رفت و همانند دیدار 4 روز قبل اوبامیانگ نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند.

دلیل مشخص برای این غیبت این بازیکن گُلزن وجود ندارد و میکل آرتتا گفته است که این بازیکن به دلیل مشکلات خانوادگی قادر به حضور در این دیدار نخواهد بود.

آرسنال در غیاب ستاره تیمش که تازه به روزهای اوج خودش بازگشته است، برابر شاگردان رالف هازن هوتل کار دشواری خواهد داشت زیرا این تیم برابر تیم‌های بزرگ نتایج مطلوبی کسب کرده و در صدد گرفتن جایگاه ششم جدول لیگ برتر انگلیس است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала