Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی ایتالیا؛ اینتر – میلان‌؛ دربی تلخ با طعم حذف یا صعود

© AFP 2023 / MARCO BERTORELLOمیلان
میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اینتر و میلان، امشب حساس‌ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا را برگزار می‌کنند.ا

به گزارش اسپوتنیک، دربی دلامادونینا در جام‌حذفی ایتالیا از ساعت 11:15 امشب بین تیم‌های همشهری اینتر و میلان در ورزشگاه جوزپه مه آتزا برگزار می‌شود.

این 2 تیم در حالی در این مرحله به هم رسیدند که دیدارشان در نیم فصل نخست سری‌آ با پیروزی 2 بر یک روسونری خاتمه یافت  و شاگردان کونته در این مسابقه برای انتقام آن شکست، گام به میدان می‌گذارند.

شرایط اینتر؛

پس از 8 برد متوالی، اینتر در 4 بازی اخیرش فقط یک برد داشته و نتوانسته از تزلزل میلان در سری‌آ استفاده کند. کورس قهرمانی داغ شده و پیش‌بینی اینکه اسکودتوی این فصل به چه تیمی خواهد رسید، آسان نیست. با این حال تیم آنتونیو کونته چیزی را از دست نداده و فاصله با صدر جدول فقط 2 امتیاز است.

از سوی هم در جام‌حذفی هم شانس قهرمانی دارند. با این حال مسیرشان آسان نخواهد بود. در لیگ که به میلان باختند اما در سالیان اخیر به غیر از آن باخت نتایج خوبی مقابل رقیب همشهری گرفته‌اند. شاید این دیدار فرصت خوبی برای جلو زدن از همشهری باشد. برد دربی حذفی روحیه را به اینتری‌ها بازمی‌گرداند. باید دید اینتر از این فرصت خوب استفاده خواهد کرد یا نه.

وضعیت میلان؛

استفانو پیولی سرمربی روسونری می‌داند قهرمانی نیم‌فصل چیزی به شاگردانش اضافه نخواهد کرد، به خصوص اینکه در آخرین بازی نیم‌فصل شکست خورده‌اند. با یک باخت سنگین به استقبال دربی دلامادونینا خواهند رفت. قبل از دربی برای‌شان تلخ بوده اما شانس دارند با شیرینی این بازی از هفته آینده دوباره مسیر کسب اسکودتو بعد از یک دهه را در پیش بگیرند.

میلانی‌ها بیش از هر زمان دیگری در یک دهه اخیر به قهرمان شدن تیم‌شان امیدوار هستند. تیمی که دیگر مثل قبل ناامید و بی‌روحیه نیست. اگر همانند لیگ هم اینتر را ببرند، همه‌چیز عالی خواهد شد. زلاتان ایبراهیموویچ اعتراف می‌کند میلان به روزهای سخت فصل رسیده است. در سال 2021 در 2 بازی شکست‌خورده‌اند که هردو هم خانگی بوده. حالا میلان هنوز صدرنشین سری‌آ است و می‌تواند در جام‌حذفی هم جام بگیرد.

به جز اینتر و میلان ، یوونتوس ، اسپال، لاتزیو، آتالانتا، اسپتزیا و ناپولی، سایر تیم های مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا هستند.

ترکیب احتمالی میلان:

تاتاروشانو، دالوت، کیائر، رومانیولی، تئو، کسیه، تونالی، سالماکرز، دیاز، مانژوکیچ و ایبراهیموویچ.

ترکیب احتمالی اینتر:

دنیلیه پادلی، دی فرای، باستونی، اشکرینیار، حکیمی، بارلا، بروزوویچ، ویدال، یانگ، لوتارو مارتینز و لوکاکو.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала