Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات پیشنهاد پاریسی‌ها به راموس؛ قرارداد بلند مدت با دستمزد بیشتر نسبت به رئال

© REUTERS / MARCELO DEL POZOSpain's Sergio Ramos during the warm up before the match
Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌پاریسن‌ جرمن پیشنهاد وسوسه‌انگیزی به کاپیتان رئال ارائه داده و ممکن است راموس را برای ترک مادرید ترغیب کند.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرجیو راموس در پایان فصل با باشگاه رئال مادرید به پایان می‌رسد و این بازیکن در صورتی که قرارداد خودش را تمدید نکند، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود.

Sergio Ramos, futbolista de Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
گزینۀ جدید رئال برای جانشینی راموس + عکس

دو طرف برای تمدید قرارداد تا حالا چندین دور مذاکره داشته اند اما توافق حاصل نشده و راموس در حال مذاکره با سایر باشگاه‌ها است. رئال مادرید به این بازیکن قرارداد یک ساله با کاهش 10 فیصدی دستمزد ارائه داده بود که از سوی کاپیتان به دلیل زمان کوتاه قرارداد رد شده است.

با توجه به عدم توافق کاپیتان رئال مادرید با کهکشانی‌ها، باشگاه‌های زیادی به دنبال این بازیکن اند و حتی پیشنهاد بهتری نیز به او ارائه داده اند.

در این میان باشگاه پاریسن‎جرمن شانس زیادی برای جذب مدافع اسپانیایی دارد و پیشنهاد جذابی نیز به او ارائه داده است.

براساس گزارش رادیو اونداسرو،  پی‌اس‌جی به راموس قرارداد سه ساله با دستمزد سالانه 15 میلیون یورو را پیشنهاد داده است که دو سال زمان قرارداد بیشتر و 3 میلیون دستمزد بیشتر نسبت به کهکشانی‌ها را نشان می‌دهد.

پیشنهاد پاریسی‌ها برای یک بازیکن 34 ساله بسیار اغواکننده است و احتمال دارد که راموس به این پیشنهاد پاسخ مثبت دهد و راهی فرانسه شود.

کهکشانی‌ها در صورت جدایی راموس در تابستان به سراغ جذب داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ خواهند رفت که او هم برای تمدید قرارداد با باواریایی‌ها به بن بست خورده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала