Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرعت در عملیات جذب امباپه؛ زمان مناسب برای رئال فرا رسیده

© AP Photo / David Ramos Kylian Mbappe
 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه رئال مادرید عملیات برای جذب کلیان امباپه را سرعت بخشیده و تلاش دارد تا دست سایر باشگاه‌ها را از رسیدن به این بازیکن کوتاه سازد.

به گزارش اسپوتنیک، کلیان امباپه ستاره جوان و آینده‌دار باشگاه پاریسن‌جرمن که مدت‌هاست مورد توجه رئال مادرید قرار دارد، جمعه شب و پس از پیروزی 0-4 پی‌اس‌جی برابر مون‌پلیه، برای نخستین بار در مورد آینده‌اش صحبت کرد و مدعی شد که در حال مذاکره با باشگاه است.

Kylian Mbappé et Neymar - اسپوتنیک افغانستان
بحران در پی‌اس‌جی؛ یکی از میان نیمار و امباپه، فروخته می‌شود

او گفت که اگر خواسته‌هایش برآورده نشود، به حضورش در این باشگاه پایان خواهد داد و در مورد آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد.

حالا آ.اس مدعی شده که این گفته‌های امباپه اشاره به رئال مادرید بوده است و این بازیکن از مدیران کهکشانی‌ها خواسته است تا عملیات جذب او را سرعت بخشند.

آ.اس مدعی‌ست که رئال مادرید این موضوع را درک کرده و با وجود شرایط اقتصادی نچندان خوب و بدهی‌های سنگینی که بخاطر ساخت ورزشگاه برنابئو دارد، در حال تدارک هزینۀ جذب امباپه است و عملیات جذب این بازیکن را بیشتر از گذشته سرعت بخشیده است.

قرارداد فعلی امباپه با پاریسن‌جرمن تا پایان سال 2022 اعتبار دارد و با توجه به اظهارات اخیرا مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن، احتمالاً این بازیکن در تابستان آینده از این تیم جدا خواهد شد و رئال مادرید جدی‌ترین مشتری بازیکن فرانسوی محسوب می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала