Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست «دور و دراز» از باشگاه‌هایی که بارسلونا قرض‌دار آن‌ها است

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا قبل از بحران ویروس کرونا، وضعیت اقتصادی خوبی داشت و سود زیادی در آن زمان به دست آورده بود، اما کووید 19 شرایط اقتصادی این باشگاه را بحرانی کرد و در حال حاضر بدهی‌های کوتاه مدت این باشگاه نزدیک به 731 میلیون یورو است.
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
تابستان بدون مصرف اما پر سر و صدا در انتظار بارسا

کاتالان‌ها به دلیل جذب برخی بازیکنان این همه قرض‌دار شدن اند و مجبور اند این مبلغ را در زمان معین آن پرداخت کنند، در غیر آن مجبور اند به دادگاه حاضر شوند.

بلوگرانا در مجموع 196.7 میلیون یورو به خاطر خرید بازیکنان به باشگاه های دیگر باید بپردازند که 48 میلیون یورو به باشگاه آژاکس بابت خرید دی‌یونگ، 40 میلیون یورو به لیورپول به خاطر جذب فیلیپه کوتینیو، 9.8 میلیون یورو به اسپورتینگ براگا به خاطر جذب ترینکائو، 9 میلیون یورو به خاطر فیرپو به بتیس و 4.6 میلیون یورو به باشگاه پالمیراس بابت ماتیوس فرناندز باید بپردازد.

از سویی بارسا 46.4 میلیون یورو نیز به خاطر فروش بازیکنان به باشگاه های مختلف طلبکار است تا بیلانس مالی آنها منفی 150.3 میلیون یورو شود.

بارسلونا در فصل گذشته 885.4 میلیون یورو درآمد داشته آن هم در حالی که این مبلغ باید به 1059 میلیون یورو می رسید. به همین خاطر می توان گفت که بارسا به خاطر کرونا 203.7 میلیون یورو ضرر کرده است.

این در حالی‌ست که بازیکنان بارسا در دو مرحله دستمزد شان را کاهش دادند تا باشگاه را از ورشکستگی نجات دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала