Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا: زمانی که من رییس بارسا بودم، رئال در هیچ جایی قهرمان نمی‌شد

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوان لاپورتا، رییس سابق و یکی از نامزدان پیشتاز انتخابات بارسلونا، در گفت‌و گویی ضعف کاتالان‌ها را سبب رشد رئال مادرید عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوان لاپورتا بدون شک یکی از رییسان موفق باشگاه بارسلونا محسوب می‌شود و کاتالان‌ها در زمان مدیریت او موفق به کسب شش‌گانه تاریخی شدند و برای سال‌ها بر فوتبال اروپا و جهان حکمرانی کردند.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان
لاپورتا: مسی می‌ماند، ژاوی در پروژۀ من نقشی ندارد

این باشگاه اما در زمان ریاست بارتومئو، درخشش چندانی نداشت و سیاست‌های اشتباه او باشگاه را به سمت ویرانی، رکود و ورشکستگی برد.

نامزد انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا که شانس زیادی برای برنده شدن انتخابات دارد، در آخرین گفت‌و گویش مدعی شده که در صورت پیروزی در انتخابات آینده، سعی خواهد کرد بلوگرانا را بار دیگر به اوج فوتبال اروپا برگرداند.

او در این مورد به « Desmarcats» گفت:" من باشگاه را به جایگاه گذشته‌اش بر می‌گردانم. زمانی که من رییس باشگاه بارسلونا بودم، رئال مادرید نمی‌توانست لیگ قهرمانان اروپا را ببرد، پس مطمئن باشید اگر من بار دیگر رییس باشگاه شوم، وضعیت معکوس خواهد شد".

این در حالی‌ست که در حال حاضر بارسلونا غرق در بحران مالی است و رییس آینده این باشگاه مجبور است تا نخست مشکلات این تیم را حل و پس از آن در مورد رشد، شگوفایی و کسب افتخارات بپردازد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала