Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مهاجم ایرانی زنیت: دوست ندارم رونالدو رکورد علی دایی را بشکند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر Игроки "Зенита" Сердар Азмун, Игорь Смольников, Эмилиано Ригони (слева направо)
Игроки Зенита Сердар Азмун, Игорь Смольников, Эмилиано Ригони (слева направо) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سردار آزمون در گفت‌و گویی مدعی شده که دوست ندارد کریستیانو رونالدو، رکورد هموطنش «علی دایی» را بشکند.

به گزارش اسپوتنیک، علی دایی ستاره تیم ملی فوتبال ایران، با زدن 109 گُل در حال حاضر رکورد دار بیشتری گُل‌زده ملی است و جدی‌ترین تعقیب‌کننده او کریستیانو رونالدو با 7 گُل کمتر است.

رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو به علی دایی و آقای گلی جهان نزدیک شد + عکس

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که رونالدو بزودی این رکورد را خواهد شکست و خود علی دایی نیز از شکسته شدن این رکورد توسط رونالدو راضی به نظر می‌رسد.

سردار آزمون ستاره فعلی تیم ملی ایران و باشگاه زنیت که علی دایی را اسطوره خودش می‌داند، اما مخالف رسیدن رونالدو به هموطنش است و امیدوار است ستاره پرتگالی رکورد اسطوره‌اش را نشکند.

او این موضوع را با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه بیان کرد و گفت:" به نظر می‌رسد رونالدو شانس شکستن این رکورد را دارد اما علی دایی الگوی من است. به رونالدو احترام می‌گذارم اما نمی‌خواهم که  او این رکورد را بشکند، البته در آینده هم بازیکنانی خواهند بود که رکورد هر دوی آنها را خواهند شکست".

این در حالی‌ست که رونالدو اخیراً رکورد پله را نیز شکست و در چند بازی بعدی تیم ملی پرتگال، از رکورد اسطوره فوتبال ایران نیز عبور خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала