Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار بالاتر از امباپه و زلاتان؛ رکورد منحصر به فرد ستاره برازیلی در پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن با انجام 100 بازی برای برای این باشگاه پاریسی، رکورد منحصر به فردی از خود بر جای گذاشت.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره گران‌قیمت پاری‌سن‌جرمن با انجام صدمین بازی خود برای این تیم، در مجموع 127 گل به ثمر رسانده و 47 پاس گل به هم تیمی هایش داده است.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
گران‌ترین خرید تاریخ بالاخره صد بازی انجام داد؛ آمار فوق‌العاده نیمار در 100 بازی

کیلیان امباپه دیگر ستاره‌ پی‌اس‌جی در صدمین بازی خود برای این تیم، در مجموع 106 گل را وارد دروازه حریفان کرد و 36 پاس گل نیز داد. زلاتان ابراهیموویچ بازیکن پیشین این تیم در صدمین بازی که برای قهرمان فرانسه به میدان رفته بود، 118 گل زد و 35 پاس گل نیز برای خود به ثبت رساند.

ستاره برازیلی پاریسی‌ها در این باره گفته است:«من بسیار خوشحالم که توانستم با پیراهن پاری‌سن‌جرمن به رکورد 100 بازی برسم. ما پیروز شدیم و من نیز موفق به گلزنی شدم و بنابراین بسیار خوشحال هستم. من از این گل ها و پاس گل هایی که به ثبت می رسانم خوشحالم اما می خواهم به مسیرم ادامه دهم و حتی بهتر عمل کنم».

نیمار در ادامه افزوده است:«می‌خواهم گل های بیشتری به ثمر برسانم و بیشتر به هم تیمی هایم در زمینه گلزنی کمک کنم. می خواهم از ام باپه بابت پاس گلی که برایم فراهم کرد تشکر کنم و البته باید بگویم که گلزنی در این بازی برای او و بازیابی اعتماد به نفسش، مهم بود».

نیمار در بازی مقابل مون پلیه، صدمین بازی خود را به پیراهن باشگاه پاریسی انجام داد و موفق شد گل سوم تیمش را نیز روی پاسی از کیلیان ام باپه، وارد دروازه حریف کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала