Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به رئال مادرید، لیورپول در کمین جذب کیلیان امباپه

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیورپول هم تصمیم دارد کیلیان امباپه را جذب کند و در این راه رقیب جدی رئال‌مادرید شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه لیورپول آماده است برای جذب کیلیان امباپه مهاجم پاری‌سن‌جرمن به طور جدی با باشگاه رئال‌مادرید رقابت کند.

 Kylian Mbappe - اسپوتنیک افغانستان
سرعت در عملیات جذب امباپه؛ زمان مناسب برای رئال فرا رسیده

نشریه «موندو دپورتیوو» مدعی شد، رئال‌مادرید برای جذب امباپه رقیب جدی پیدا کرده است. باشگاه لیورپول هم وارد این ماجرا خواهد شد و تصمیم دارد پیشنهادی معقول برای انتقال ستاره جوان پاریسی‌ها ارائه کند. لیورپول در سال‌های اخیر و در زمان درخشش این بازیکن در لیگ فرانسه بارها به او لینک شده است.

 رئال مادرید نیز علاقه زیادی به جذب امباپه دارد که به عنوان یکی از بهترین مهاجمان حال حاضر دنیای فوتبال شناخته می‌شود. این احتمال وجود دارد که به دلیل محدودیت باشگاه رئال‌مادرید در پرداخت حقوق، این باشگاه نتواند امباپه را راضی به حضور در پایتخت اسپانیا کند.

شیوع ویروس کرونا ضربه مالی شدیدی به رئال وارد کرده و آنها برای تامین بودجه خرید بازیکنان در ابتدا موفق به فروش تعدادی از بازیکنان فعلی خود شوند. این موضوع به لیورپول اجازه می‌دهد که از شرایط استفاده کرده و پیشنهاد خود را برای خرید امباپه ارائه دهد.

به نظر می‌رسد که مدافع عنوان قهرمانی لالیگا ترجیح می‌دهد که امباپه قراردادش را تا سال 2022 به پایان برساند تا در آن زمان به عنوان بازیکن آزاد به این تیم یکجا شود. تنها 18 ماه از قرارداد مهاجم فرانسوی با پاری‌سن‌جرمن و همین موضوع باعث شده که شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این تیم به گوش برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала