Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی مک‌گرگور و می‌ودر برای مبارزه در یک کشتی لوکس

© REUTERS / USA TODAY Sports/Mark J. RebilasБоксерский поединок между Флойдом Майвезером и Конором Макгрегором в Лас-Вегасе
Боксерский поединок между Флойдом Майвезером и Конором Макгрегором в Лас-Вегасе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کانر مک گرگور و فلوید می‌ودر با وجود همه گیری بیش از هر زمان دیگر و عدم امکان دستیابی به عملکرد از طریق پر کردن یک استادیوم یا یک غرفه، در حال بررسی ایده روبه رو شدن در یک کشتی لوکس هستند.

به گزارش اسپوتنیک؛ ممکن است مبارزه مک گریگور-می ویدر در کشتی باشد؟

باخت چند روز پیش کانر مک گرگور به داستین پوآیر باعث دلگرمی بسیاری از رقبای وی شده است. علاوه بر این او شایعات زیادی را نیز در مورد اینکه ورزشکار ایرلندی چه وقت می‌تواند به رینگ برگردد و سعی‌کند حتی مبارزه از دست رفته را نیز جبران کند.

یکی از احتمالاتی که در هفته‌های اخیر در مورد آن صحبت شده، بازنشر مبارزه‌ای است که مک گرگور در سال 2017 برابر فلوید می ودر باخت. طبق گزارش نشریه "سان" انگلستان، حالا هر دو مبارز هفته‌ها در حال تجزیه و تحلیل فرمول انجام یک مسابقه جدید بوده‌اند.

با وجود همه گیری بودن بیماری و حتی بیش از هر زمان دیگر و عدم امکان دستیابی به عملکرد با پر کردن یک استادیوم یا یک غرفه، هر دو در حال بررسی ایده روبرو شدن با یکدیگر در یک کشتی لوکس هستند. به نظر می‌رسد که این بعد از تجربیات مک گرگور در یک قایق تفریحی هفته گذشته در یاس مارینا قدرت بیشتری پیدا کرده است.

در حال حاضر این یک ایده است و گزینه‌ای نیست که قبلاً در حال انجام است، اما اولین بار نیست که صحبت از مسابقه در یک کشتی می‌شود. آنتونی جوشوا و کبرات پولف که چند هفته پیش در ومبلی آرنا دیدار کردند نیز در مورد گزینه برگزاری مسابقه خود در یک محیط مشابه بحث کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала