ارگ ریاست‌ جمهوری در مورد قرارداد 18 نوع گوشت وضاحت داد

© Photo / M.Naderi ارگ ریاست‌ جمهوری در مورد قرارداد 18 نوع گوشت وضاحت داد
 ارگ ریاست‌ جمهوری در مورد قرارداد 18 نوع گوشت وضاحت داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارگ ریاست‌ جمهوری گزارش‌ها در مورد قرارداد 18 نوع گوشت برای کارمندان ریاست‌ جمهوری را رد کرده و گفته اند که از سه نوع گوشت استفاده می کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، صداقت‌الله صادق، معاون مالی و اداری واحد عملیاتی و حمایوی ارگ ریاست‌جمهوری امروز (چهارشنبه، 8 دلو) در یک نشست خبری در کابل گفت که کارمندان اداره امور و واحدهای جانبی و کارمندانش، دفترهای معاونان اول و دوم ریاست‌جمهوری، اداره تدارکات ملی، اداره پالیسی و استراتژی، اداره ارتباطات عامه و استراتژیک، واحد تسهیل سرمایه‌گذاری، اداره عملیاتی و حمایوی، شورای عالی مصالحه ملی، دفتر حامد کرزی و دفتر مشاوران مقام ریاست‌جمهوری همه از سه نوع گوشت «گوشت گوساله، گوشت گوسفند و گوشت مرغ» به‌گونه‌ی یک روز در میان استفاده می‌کنند.

 ارغندیوال: حلقات خاصی در ارگ دست به هر توطیه‌ می‌ زنند - اسپوتنیک افغانستان
ارغندیوال: حلقات خاصی در ارگ دست به هر توطیه‌ می‌ زنند

آقای صادق همچنان گفت که 18 نوع گوشت نظر به عرف و پروتکل بین‌المللی، برای مهمان‌های خارجی در نظر گرفته می‌شود. به گفته‌ی او، قرارداد تدارک این مینوی غذایی به‌شکل چارچوبی به امضا می‌رسد. او توضیح داد که این مینو همه‌روزه نیست، بلکه نظر به فرمایش تهیه می‌شود.

روز گذشته خان آقا رضایی، رییس کمیسیون امنیت داخلی مجلس نمایندگان اسناد تدارکاتی‌ای را منتشر کرد که نشان می‌دهد 18 نوع گوشت به ارزش حداقل 63 میلیون و 940 هزار و 540 افغانی برای ریاست دفتر مقام عالی ریاست‌جمهوری افغانستان برای منظوری به کمیسیون تدارکات ملی پیشنهاد شده است.

این قرارداد قرار بوده از طریق روش باز ملی با «شرکت تجارتی نوبهار قلب آسیا لمیتد» امضا شود که مدت آن پس از منظوری قرارداد تا ختم سال مالی 1400 تعیین شده است.

پیش‌تر آقای رضایی ادعا کرده بود که خرید 18 نوع گوشت برای اداره امور ریاست‌جمهوری پیشنهاد شده است. این افشاگری در روزهای اخیر سروصداهای زیادی خلق کرد.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала