Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اطمینان پاریسی‌ها از جذب آلی در جنوری

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان Russia World Cup Croatia - England
دله آلی بازیکن تیم ملی انگلستان   Russia World Cup Croatia - England - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پاری سن ژرمن مطمئن است این ماه دله آلی را به صورت قرضی از تاتنهام به خدمت می‌گیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه پاری سن ژرمن که به شدت به جذب دله آلی دلبستگی دارد و می‌خواهد او را با مائوریسیو پوچتینو همراه بسازد. حالا پاریسی‌ها اطمینان دارند که این بازی‌ساز را به صورت قرضی در همین ماه جذب کند.

آلی 24 ساله در این فصل تحت هدایت ژوزه مورینیو بالاتکلیف است و از زمان شکست روز اول مقابل اورتون در ماه سپتامبر در لیگ برتر دیگر بازی نکرده است.

با توجه به اینکه مائوریسیو پوچتینو اکنون در کانون گرم قهرمان فرانسه قرار دارد، یک انتقال قرضی به نظر می‌رسد برای همه طرفها مفید باشد و طبق گزارش 'میرور' مربی آرجانتینی مصمم است تا دوباره با ملی پوش انگلستانی متحد شود.

جزئیات این گزارش حاکی از آن است که هرگونه معامله قرضی گزینه‌ای برای خرید نخواهد داشت اما این بازیکن خود برای انجام بازی در نیم فصل دوم و افزایش شانس حضور در یورو 2020 در تابستان امسال بسیار ناامید است.

در همین حال این گزارش اضافه می‌کند که تاتنهام در حال تعویض جایگزینی‌های مختلف برای آلی در صورت ترک او قبل از پایان مهلت دوشنبه است.

یک گزینه در آن بخش فلورین نوهایوس هافبک بوروسیا مونشن گلادباخ است که در سال 2017 به باشگاه بوندس لیگایی پیوست.

این بازیکن 23 ساله در اکتوبر اولین بازی ملی خود را برای آلمان انجام داد و در اولین بازی خود مقابل ترکیه گلزنی کرد، زیرا از زمان حضور در تیم اصلی در سال 2018 به یک بازیکن اصلی باشگاه خود تبدیل شد.

در همین حال، آلی در این فصل شاهد راکد شدن حرفه‌اش بوده است، زیرا در ابتدا تحت هدایت مورینیو زمانی که برای اولین بار مسئولیت فصل گذشته را به عهده گرفت، رونق گرفت.

او روز دوشنبه به دلیل عدم موفقیت در یک تست دیرهنگام آمادگی جسمانی، در مسابقه روز چهارم مقابل وایکومب در جام حذفی به پیروزی نرسید و در این فصل فقط 6 بار در همه مسابقات از ابتدا بازی کرده است.

قبل از جدال با وایکومب، مورینیو در پاسخ به این سوال که آیا انتظار دارد آلی بعد از تعطیلی پنجره نقل و انتقالات جنوری همچنان در این باشگاه باشد، پاسخی نداد.

مورینیو گفت: "دلیل بازی نکردن وی یا درگیر نبودن او در شفیلد یونایتد [17 جنوری] همه چیز در رابطه با آسیب دیدگی [تاندون] بود. این او را هفته‌ها از بازی دور نمی‌کند اما به او اجازه نمی‌دهد کاملاً با تیم تمرین کند. در حال حاضر این وضعیت است."

گفته می‌شود که این بازیکن 24 ساله علاقه مند به پیوستن به پوچتینو است که او را از خرید 19 ساله از MK Dons در سال 2015 به یکی از ستاره‌های در حال رشد لیگ برتر در مدت حضورش در تاتنهام تبدیل کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала