Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جزئیات بیشتر از قرض میلیاردی بارسا؛ کرونا کاتالان‌ها را از پا خواهد انداخت؟

© AFP 2023 / KAY NIETFELDЛоготип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года
Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبر شوک‌آور از سوی برخی رسانه‌های نزدیک به بارسا از قرض‌داری میلیاردی این باشگاه منتشر شد که همه را نگران کرده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ روز گذشته خبری از قرض‌داری بیش از یک میلیارد یورویی بارسلونا در رسانه‌ها دست به دست شد که به شدت نگرانی‌ها را پیرامون این موضوع برانگیخته است.

این خبر از سوی منابع خبری نزدیک به بارسلونا نشر شد که مبلغ عجیب و و حشتناک 1.173 میلیارد یورو رقم مقروضی باشگاه است و باید رقم 730 میلیون یورویی آن در یک زمان محدود پداخته شود.

از این 730 میلیون یورو، 265 میلیون یورو مختص موسسات اعتباری، 164 میلیون یورو برای پرسُنل، 2.5 میلیون یورو تعهدات و سایر اوراق بهادار قابل معامله و 298 میلیون یورو دیگر مبلغ قرض‌هاست.

مبلغ 488.4 میلیون یورو رقم قرضی بارسلونا در فصل 2019-2020 بود و باشگاه از طلبکاران خود مهلت خواست که پرداخت آنرا به زمان دیگری موکول کنند.

بارسلونا کع از پاندمی بیشترین ضرر مالی را کرده، امید دارد تا بتواند تا پایان جون بخشی از این مبالغ را بپردازد و برای برخی مبالغ قرضی دیگر زمان بیشتر طلب کند.

از سوی هم این باشگاه چشم به باز شدن دوباره دروازه ورزشگاه‌ها دوخته که می‌تواند بخشی از درآمد‌های پیش‌بینی‌ شده را برایش بدست آورد ولی به نظر می‌رسد که در مدت کوتاه که باقی مانده، احتمال کم می‌رود تا این باشگاه درآمد زیادی حاصل کند.

کاتالان‌ها تخمین زده بودند که در صورت حضور 25 درصد از هواداران در فبروری، 56 میلیون را دریافت خواهند کرد و 50 درصدی دیگر در ماه می درآمد کنند که حالا حالا چنین اتفاقی به نظر نمی‌رسد رخ بدهد.

همچنان بارسا از مسایل نقل و انتقالات از 19 باشگاه مبلغ 126 میلیون (تخمینی) مقروض است. که مثلا 30 میلیون مربوط انتقال کوتینیو از لیورپول می‌شود و در صورتی که وی به تعداد 100 بازی با این تیم برسد باید بارسا 20 میلیون دیگر نیز به آنفیلدی‌ها بپردازد.

تا کنون رییس جدید این باشگاه نیز تعیین نشده و این امر نیز سبب شده تا وضعیت اسفبار بارسا ادامه داشته باشد و هنوز زمان جدید برگزاری انتخابات مشخص نیست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала