Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واسکز، راموس همچنان در هاله ابهام

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو رامس مد افع رئال مادرید
سرخیو رامس مد افع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماه جنوری رو به پایان است و تا هنوز خبری از تمدید قرارداد راموس، واسکز و مودریچ با رئال وجود ندارد.

به گزارش اسپوتنیک؛ با پایان یافتن ماه جنوری هنوز کار تمدید لوکا مودریچ، سرخیو راموس و لوکاس وازکز با رئال مادرید حل نشده‌اند.

هنوز نقطه بازگشت به دست نیامده اما برای دو بازیکن مهم زین الدین زیدان همه چیز در مسیر درست پیش نمی‌رود و وضعیت اقتصادی ناشی از بیماری همه‌گیر ویروس کرونا به آنها کمکی نمی‌کند.

سران رئال مادرید همچنان به شدت تلاش می‌کنند تا بنیه مالی باشگاه را متعادل کنند تا از وضعیتی مشابه بارسلونا و ضررهای بزرگ جلوگیری کنند. فلورنتینو پرز برای تصمیماتی از این قبیل همیشه سرش را پیش قلب خود قرار داده و هنگام بحث در مورد تمدید دو نفر از اعضای مورد اعتماد تیمش، همین کار را می‌کند.

Spain's Sergio Ramos during the warm up before the match  - اسپوتنیک افغانستان
اولتیماتوم راموس به رئال مادرید؛ پرز به کاپیتان رحم خواهد کرد؟

پیشنهادات هم به راموس و هم به لوكاس داده شده و هركدام رد شده‌اند و از آن زمان تاكنون هیچگونه جابجایی از طرف طرفین انجام نشده است. در حال حاضر خوش بینی زیادی نسبت به شرایط وجود ندارد و بازیکنان آزاد هستند تا با سایر باشگاه‌ها صحبت کنند.

حدود 18 ماه پیش، تیم‌های بزرگ اروپا در مورد امضای بازیکنان از یکدیگر به یک پیمان عدم تعرض حمله کردند. در این مورد بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد، پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس و برخی دیگر در اقدامی که برای جلوگیری از افزایش ناگهانی هزینه‌های نقل و انتقالات و همچنین حرکت‌های عقب‌تر طراحی شده بود، توافق کردند.

ارتباط بین آنها روان است و اگرچه رقبا هستند اما از یک استراتژی مشترک برخوردارند. این میثاق در تابستان گذشته مورد احترام قرار گرفت که منچسترسیتی و PSG به سرعت در پی لیونل مسی عقب نشینی کردند زیرا بارسلونا از مذاکره خودداری کرد.

در همین حال چند قبل تیم پاریسی با رئال تماس گرفت تا به آنها اطلاع دهد که هیچ رویکردی برای راموس یا لوکاس وجود ندارد، حداقل به طور رسمی.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала