Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد و ریکی پویک؛ دو روش مخالف برای مقابله با یک مشکل

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اووگارد و ریک پویک برای کسب بازی‌های بیشتر در رئال مادرید و بارسلونا دو تصمیم کاملا متفاوت را گرفتند که هنوز مشخص نیست مشکل شان را حل می‌کند یا خیر.

به گزارش اسپوتنیک؛ یکی 22 ساله است و دیگری 21 ساله. هر دو بازیکن با استعداد پیش بینی شده‌ای هستند، آنها مارتین اودگارد و ریکی پوئیگ هستند، دو بازیکن با گذشته متفاوت اما حال بسیار مشابه ... تاکنون. از آنجا که با همان مشکل روبرو شده‌اند، راه حل‌های مخالف را انتخاب کرده‌اند. اودگارد در حال حاضر توپچی است. ریکی هنوز رقابت در بارسايي شدن را متوقف نکرده است.

خورخه والدانو که راهروها و اتاق رختکن والدبباس را مانند چند نفر دیگر می‌شناسد، تأمل انتقادی درباره تصمیم اودگارد برای ترک مادرید پنج ماه پس از بازگشت انجام داد. "او صبر و حوصله کافی ندارد. یک بازیکن مادریدی باید ظرفیت رنج بیشتری داشته باشد، نباید خیلی زود تسلیم شود. و حتی زمانی که خیلی جوان است و برای کسب مقام مقابل دو ستاره مانند کروس و مودریچ رقابت می‌کند، حتی کمتر."

اودگارد در رئال مادرید

برای درک تصمیم اودگارد باید آن را در متن قرار دهید. ستاره نارویژی مایل بود یک فصل دیگر را به صورت قرضی در رئال سوسیه‌داد ادامه دهد تا بیشتر آماده شود. برای او مشخص نبود که در تابستان گذشته به دلیل رقابت در مرکز زمین بازگشت اما مادرید و زیدان او را متقاعد کردند که فرصت‌هایی خواهد داشت. تقریباً در نیمه راه مارتین با در نظر گرفتن مشارکت حاشیه‌ای خود (نه بازی، در کل 367 دقیقه که از 5 دسامبر فقط 5 بازی)، درخواست ترک کرد.

پرونده ریکی پویگ

در آن طرف هواپیما، ریکی از وضعیت دشوارتری شروع می‌کرد. کومان در اواخر ماه آگست دروازه را باز کرد و از او دعوت کرد که برای بازی بیرون برود، کاری که برای وی بسیار دشوار بود. از اتاق مطبوعات هم مرز و حتی مورد انتقاد قرار می‌گیرد، یکی از ماتادپرا مانند کسی که صدای باران را می‌شنود، افتخار و خوشحالی از حضور در رختکن تیم اصلی، حتی با شماره محیطی و نقش اصلی آنچه که از او قابل انتظار در لاماسیا بوده است.

او بعد از زدن پنالتی که بارسا را ​​به فینال سوپرکاپ رساند، آن را با تمام طبیعی بودن در جهان توضیح داد: "پس از سالها حضور در این باشگاه، هزینه زیادی برای من داشت برای رسیدن به تیم اول و حالا که من آنجا هستم ... من نمی‌خواهم آن را از دست بدهم.

و این هنوز هم آسان نخواهد بود (کومان او را در یک شب ایده آل برای بازی در 90 دقیقه در کرنلا در حالت استراحت نشاند)، اما در اینجا 10 بازی (هر چند فقط 195 دقیقه) وی در مهم‌ترین شب مهم‌ترین گل بارسا را به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала