Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری که منجر به اخراج زلاتان شد / ویدیو

© REUTERS / DANIELE MASCOLOلاعب إي سي ميلان، زلاتان إبراهيموفيتش
لاعب إي سي ميلان، زلاتان إبراهيموفيتش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روملو لوکاکو ستاره اینتر در جریان بازی دربی میلان به زلاتان و همسرش دشنام، در حالی‌که زلاتان از کلمه voodoo استفاده کرده و این به لوکاکو بد خورده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ زلاتان ابراهیموویچ و روملو لوکاکو سه شنبه شب در جریان بازی مرحله یک چهارم نهایی دربی میلان در کوپا ایتالیا با یکدیگر درگیر شدند و بین دو بازیکن حرف‌های داغی رد و بدل شد.

لوکاکو و ابراهیموویچ قبل از اینکه سرشان را بر هم بزنند، درگیر یک جنجال کلامی بودند.

با ویصل پایان نیمه اول بازی تنش محسوسی بود که لوکاکو سعی داشت ابراهیموویچ را در تونل بدرقه کند.

شنیده می‌شود که بازیکن 27 ساله به مُهاجم میلان می‌گوید "شما و همسرتان" زیرا هم تیمی‌های اینتر مجبور شدند او را عقب نگه دارند.

ستاره سویدنی با یک گل خوب در نیمه اول دروازه حریف را باز کرد و 499مین گل خود را به ثمر رساند و سپس با روملو لوکاکو درگیر شد. در نیمه دوم ابراهیموویچ خطای بی موردی را پذیرفت و کارت زرد دوم خود را دریافت کرد. تا میلان 10 نفره کار را دنبال کند.

ابراهیموویچ و لوکاکو به یکدیگر چه گفتند؟

این جنجال ها در تمام شبکه‌های اجتماعی وجود داشته است. زلاتان بارها مهاجم بلجیمی را "خر" خواند و به او گفت "برو و Vooood خود را در جای دیگری انجام ده."

لوکاکو از این امر عصبانی شد و با f ** k"  تو و همسرت" به تندی پاسخ زلاتان را داد.

چرا ابراهیموویچ به لوکاکو "voodoo" گفت؟

عبارات دقیق استفاده شده هنوز روشن نیست اما به نظر می‌رسد ابراهیموویچ گفته است: "برو خر وووددوو خود را جای دیگر انجام بده، خر کوچک".

این به عنوان عبارتی نژادپرستانه خوانده شده اما Sky Sport Italia می‌گوید نمایندگان میلان به اطمینان می‌دهند که هرگونه توهین نژادپرستانه را انکار می‌کند.

اعتقاد بر این است که ابراهیموویچ به نقل از سهامدار عمده اورتون فرهاد مشیری که در جنوری 2018 گفت که لوکاکو قرارداد جدید را به دلیل "پیام voodoo" رد کرده، اشاره کرد.

مشیری سه سال پیش گفت: "ما به او پیشنهاد بهتر از چلسی را دادیم و نماینده او برای امضای قرارداد به فینچ فارم آمد. رابرت [الستون، مدیر اجرایی اورتون] آنجا بود، همه چیز سرجای خود بود چند خبرنگار بیرون بودند، سپس در اتاق جلسه مادرش را صدا زد. او گفت که در آفریقا یا جایی به زیارت می‌رود و وودو داشت و این پیام را دریافت کرد که برای رفتن به چلسی نیاز دارد."

لوکاکو این ماجرا را انکار کرده بود و در نهایت به جای چلسی به منچستر یونایتد پیوست. ملی پوش بلجیمی تهدید کرد که از مشیری برای این ادعا شکایت خواهد کرد.

، یک نماینده وی به BBC Sport گفت: "تصمیم روملو هیچ ارتباطی با وودو ندارد. او از این باورها و این گفته‌ها فاصله می‌گیرد و اکنون می‌بیند که در رابطه با آنها چه قدم‌های قضایی می‌تواند برداشته شود. روملو بسیار کاتولیک است و وودو بخشی از زندگی یا اعتقادات او نیست. او به هیچ وجه اعتقادی به اورتون و اعتمادی به پروژه آقای مشیری نداشت. به همین دلیل او به هیچ عنوان نمی‌خواست امضا کند. او می‌خواست گام بعدی را در حرفه خود بردارد و می‌خواست امنیت بتواند آنجا را ترک کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала